کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران با همکاری موسسه‌ی فرهنگی هنری مکتب تهران، بیست‌وهشتمین نشست" شنبه‌ی دوم شنبه‌ی چهارم " را 27 دی ماه ساعت 18 برگزار می‌کند.

چارسو پرس: کانون نمایش‌نا‌مه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران دور جدید سلسله‌نشست‌های" شنبه‌ی دوم-شنبه‌ی چهارم" را با‌همکاری موسسه‌ی فرهنگی هنری مکتب تهران از شنبه 27 دی ماه ساعت 18 از سر خواهد گرفت.

طی این نشست نمایش‌نامه‌ی" فوتبال" نوشته‌ی پل کانتن و ژرژ بلاک به ترجمه دکتر محمدرضا خاکی با حضور این هنرمند و دکتر فارس باقری(‌نمایش‌نا‌مه‌نویس، پژوهش‌گر، منتقد و مدرس تئاتر) و اصغرنوری (مترجم، نمایش‌نا‌مه‌نویس و مدرس تئاتر) بررسی می‌شود.

بر اساس این گزارش، سلسله‌نشست‌های " شنبه‌ی دوم-شنبه‌ی چهارم" که اختصاص به نقد و بررسی نمایش‌نا‌مه‌ها و پژوهش‌های ادبیات نمایشی ایران و جهان دارد، از سال 91 تاکنون توسط کانون نمایش‌نا‌مه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران برگزار شده و دوره‌ی اول آن با مسئولیت و دبیری افروز فروزند(نمایش‌نا‌مه‌نویس و کارگردان تئاتر)، دوره‌ی دوم آن با مسئولیت و دبیری غلام‌حسین دولت‌آبادی و آراز بارسقیان( مترجمان و نمایش‌نا‌مه‌نویسان) برگزارشده‌بود و در دوره‌ی سوم آن (اکنون) با مسئولیت و دبیری اصغر نوری، از مترجمان فعال نمایش‌نا‌مه، نمایش‌نا‌مه‌نویس و عضو کنونی هیئت مدیره‌ی کانون نمایش‌نا‌مه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران برگزار می‌شود.

نمایش‌نا‌مه‌ی فوتبال نوشته‌ی پل کانتن و ژرژ بلاک برگردان دکتر محمدرضا خاکی به تازگی توسط انتشارات مروارید با شمارگان 1100 نسخه، در 136 صفحه‌ی قطع جیبی و به قیمت 65000 ریال منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌ است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند در تاریخ یادشده به نشانی خیابان کریم‌خان، خیابان شهید عضدی(آبان جنوبی) کوچه‌ی کیوان، پلاک 8 ، موسسه‌ی فرهنگی هنری مکتب تهران مراجعه کنند و ورود در این نشست برای همه‌ی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.