فیلم «جوکر: جنون مشترک» با بازی لیدی گاگا و واکین فینیکس در حال ساخت است. گزارش شده که لیدی گاگا در این فیلم نقش هارلی کوئین را دارد. تصاویر تازه‌ای از صحنه‌های فیلم منتشرشده که لیدی گاگا را در آن‌ها نشان می‌دهد.

چارسو پرس: «جوکر: جنون مشترک» با بازی لیدی گاگا و واکین فینیکس در حال ساخت است. گزارش شده که لیدی گاگا در این فیلم نقش هارلی کوئین را دارد. تصاویر تازه‌ای از صحنه‌های فیلم منتشر شده که لیدی گاگا را در آن‌ها نشان می‌دهد. او در سکانسی در میان جمعیت و پلیس شهر گاتهام است و دارد وارد ساختمان دولتی می‌شود. سیاه‌لشگرها به عنوان معترض در حالی که پلاکاردهای «عدالت برای جوکر»، «جوکر با من ازدواج کن» و «عدالت، گناه، شوخی ممنوع» را در دستان‌شان دارند اطرف او را پر کرده‌اند.

طراحی لباس لیدی گاگا کار آریان فیلیپس است. هنوز به طور رسمی تایید نشده که او نقش هارلی کوئین را ایفا می‌کند. طراحی لباس او با کتی سرخ رنگ و بلوزی به نقش الماس شبیه زیبایی شناختی فیلم نخست جوکر و منبع اصلی کمیک بوک است.

فیلم جوکر 2

این نخستین باری نیست که تصویری از گاگا و فینیکس منتشر می‌شود. نخستین بار تاد فیلیپس کارگردان فیلم تصویری عاشقانه از این دو منتشر کرد. فیلم «جوکر» محصول سال ۲۰۱۹ توانست به موفقیت‌های اقتصادی خوبی برسد. این فیلم برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد و موسیقی متن شد. در حالی که یازده نامزدی اسکار داشت. انتظارها از قسمت دوم «جوکر» بالا است. زمان اکران فیلم تازه نهم اکتبر ۲۰۲۴ است.