وودی هارلسون در فیلم «جایی برای پیرمردها نیست» نقش یک قاتل را بازی می‌کند.‌‌ نقشی که به زندگی پدر او در زندگی واقعی شباهت دارد!

چارسو پرس: فیلم «جایی برای پیرمردها نیست» به کارگردانی جوئل کوئن یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین آثار در میان فیلم‌های برادران کوئن است. فیلم‌نامه «جایی برای پیرمردها نیست» از یک کتاب با همین نام اقتباس شده است. کور‌مک مک‌کارتی نویسنده این رمان است.‌

نقش‌های اصلی این فیلم را خاویر باردم، تامی لی‌جونز، جاش برولین و وودی هارلسون ایفا می‌کنند.

نکته قابل توجهی در رمان وجود دارد که به زندگی شخصی وودی هارلسون مربوط می‌شود.

در بخشی از رمان «جایی برای پیرمردها نیست» نوشته، شخصیت کلانتر -که تامی‌لی‌جونز نقش آن را در فیلم بازی می‌کند- می‌گوید که سال قبل (داستان در سال ۱۹۸۰ اتفاق می افتد) فروشندگان مواد مخدر در سن‌آنتونیو یک قاضی فدرال را کشته‌اند.

در سال ۱۹۷۹ یک قاضی فدرال به اسم «جان وود» در سن‌آنتونیو توسط «چارلز هارلسون» کشته شده است، چارلز هارلسون، پدر وودی هارلسون است!

اگر به نقش وودی هارلسون در این فیلم دقت کنیم، به ویژگی‌های مشترک وودی هارلسون در فیلم و پدرش در زندگی واقعی پی می‌بریم.

وودی هارلسون بعدها در مورد این محاکمه گفت: آن محاکمه منصفانه نبود! گفته می‌شود که چارلز تحت شکنجه و زیر فشار اعتراف کرده است. نمی‌گویم  پدر من یک آدم خوب و صادق بود اما در این مورد بی‌گناه بود…».

وودی هارلسون در ادامه افزود: «با زدن این حرف حتما با مشکل روبرو خواهم شد ولی اما من می‌دونم که پدرم یک مامور مخفی سی‌آی‌ای ای بود».

جایی برای پیرمردها نیست

 ///.