حمیدرضا حاجی‌ملا‌حسینی، کارگردان نمایش «به کفشات نگاه کن» معتقد است، آثار کودک و نوجوان در جشنواره تئاتر فجر دیده نمی‌شوند و مهجور می‌مانند.

چارسو پرس: حمیدرضا حاجی‌ملا‌حسینی که نمایش «به کفشات نگاه کن» را در بخش مرور به اجرا در می آورد، گفت: «اگرچه آثار برگزیده‌ جشنواره تئاتر کودک و نوجوان هر دوره به جشنواره فجر راه پیدا می‌کنند، اما متاسفانه این نمایش‌ها به دلیل نداشتن بخشی مجزا در این رویداد بزرگ هنری، دیده نمی‌شوند و مهجور می‌مانند.»

 او ادامه داد: «نمایش‌های کودک و نوجوان در بخش مسابقه نیستند و تمامی نگاه‌ها به سمت آثار بخش مسابقه است. امیدوارم در دوره بعدی جشنواره تئاتر فجر، برنامه ریزی دقیق‌تری برای بخش مرور صورت بگیرد تا تمامی آثار بتوانند دیده شوند و مخاطب از آنها استقبال کند.»

 حمیدرضا حاجی‌ملا‌حسینی در باره ویژگی‌های اجرایی نمایش «به کفشات نگاه کن» گفت: « برای اولین بار است که نمایشی بی کلام با موضوع صلح ودوستی در ژانرکودک و نوجوان اجرا می‌شود. ما تمامی استانداردهای جهانی را در این نمایش رعایت کردیم، اما تا به امروز توجهی از طرف مسئولان به آن نشده است.»

 نمایش «به کفشات نگاه کن» به کارگردانی حمیدرضا حاجی‌ملا‌حسینی، عصر جمعه سوم بهمن در دو نوبت 17 و 19 در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

 سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تا 12 بهمن93 ادامه دارد.