در حالی جشنواره تئاتر فجر وارد سومین روز از اجراهای خود شد،که میزان زیادی از مخاطبین تئاتر ناراضی به خانه های خود بر می گردند. این نارضایتی در بخش بین الملل بیشتر به چشم می خورد

چارسو پرس: در حالی که انتظار می رفت جشنواره ی فجر، به عنوان مهم ترین جشن سالانه تئاتر کشور، با استقبال روبرو شود اما در حالی روز دوم خود را پشت سر گذاشت که نه خبری از استقبال مردم بود و نه استقبال اهالی تئاتر.

جشنواره ای که با انتقاد اهالی رسانه، بزرگان تئاتر و تماشاگران حرفه ای خود کار خود را شروع کرد، با قهر آن ها مواجه شده است. مروری گذرا بر کاربران اینترنتی در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی به سادگی نشان دهنده ی امواج انتقادهای تند آن هاست.

در گفت و گویی گذرا با جمعی که در اطراف تئاتر شهر، سالن ایرانشهر و سایر سالن ها، می شود به این نتیجه ی آماری  غم انگیز رسید که تئاتر فاصله ای کهکشانی با اهالی تئاتر گرفته است، شکافی که روز به روز بیشتر می شود

حال سوال اینجاست که ریشه ی ضعف اجراهای تئاتر امسال کجاست؟ آیا تیم بازبینی انتخاب آثار به درستی بهترین های تئاتر را انتخاب کرده اند و اعتراض گروههای مختلف به جا بوده است یا خیر؟

 در پایان نقل قولی از یک اهل تآتر که دیروز با عصبانیت بعد از اجرای ضعیفی از سالن ایرانشهر خارج شد: " زنده زنده تئاتر را به قربانگاه می بریم"