در سومين روز برگزاری سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، هنرمندان سرشناس، مهمانان ويژه سالن‌های نمایشی بودند.

چارسو پرس:  سومين روز جشنواره تئاتر فجر، شاهد اجرای 10 نمایش صحنه‌ای، شش اثر خیابانی و یک نمایش رادیویی بود.
تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر، میزبان اجرای دوم نمایش «کودک وحشی» به نویسندگی برونو کستن و کارگردانی مری پرووانس از فرانسه بود که با حضور برخی كاركنان سفارت فرانسه و هنرمندان ایرانی روی صحنه رفت.

در تالار چهارسو، نمایش «تقديربازان» به نویسندگی هاله مشتاقی‌نيا  و کارگردانی سيما تيرانداز، اجرا شد. مهدي هاشمی و گلاب آدينه از مهمانان وب‍‍ژه اين اثر نمايشی بودند.
تماشاخانه ایرانشهر در سومين روز جشنواره سی‌و‌سوم تئاتر فجر، میزبان دو اثر بود. نمایش «چهار نمايش منتشر نشده از مهران صوفی» به نویسندگی و کارگردانی ميلاد محمدی در سالن استاد ناظر‌زاده کرمانی و نمایش «کمپلکس اودیسه» به نویسندگی و کارگردانی فلیکس میتاس اُت از آلمان در تالار استاد سمندریان به اجرا در‌آمدند.
عصرگاه روز جمعه، چهار نمایش خیابانی «ناكو» به نویسندگی و کارگردانی مجيد مظفری ،«درخت جان» به نویسندگی و کارگردانی محمود فرضی نژاد ، «نوا» به نویسندگی سامان خلیلیان و کارگردانی محسن اردشير و «آقای سيگار» به نویسندگی و کارگردانی علي اصغر خطيب‌زاده نیز در محوطه مجموعه تئاتر شهر به اجرا در ‌آمدند.
همچنین دو نمایش خیابانی «قصه نقش» به نویسندگی و کارگردانی سعيد كاظميان و «پرس سيور» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی مرادی در باغ هنر (خانه هنرمندان ایران) اجرا شدند.

نمایش رادیویی «آن روزها همه می‌خندند» به نویسندگی محمد چهره‌نگار و کارگردانی مهدی مقدم و تهیه کنندگی حميد‌رضا پورعلی محمد  نیز در تماشاخانه سه نقطه تالار استاد رکن‌الدین‌خسروی برای علاقه‌مندان به این شیوه نمایشی اجرا شد.
رايزن فرهنگي فرانسه ،گلاب آدینه ، مهدی هاشمی، قطب‌الدين صادقي، احمد محيط طباطبايی، ميلاد اكبر‌نژاد، محمدرضا خاكي، فروغ قجابگلو، شيرين بينا،مهدی حامد سقايان، تعدادی از مهمانان ویژه سومین روز از سی‌و‌سومین جشنواره تئاتر فجر بودند.
براساس این گزارش، در سومین روز سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، هزاران نفر از هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر به تماشای نمایش‌های صحنه‌ای، خیابانی و رادیویی نشستند .
سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری اردشیر صالح‌پور، تا 12 بهمن ماه ادامه می‌یابد