جورج کلونی ضمن تایید خبر انتخاب مت دیمون برای نقش "لینوس" در فیلم "یازده یار اوشن" گفت: جانی دپ و مارک والبرگ این نقش را رد کردند که مطمئنم پشیمان خواهند شد.

چارسو پرس: به نقل ورایتی، جورج کلونی اخیرا درباره بازیگران فیلم "یازده یار اوشن" گفت: برای نقش "لینوس" در فیلم یازده یار اوشن سه نفر انتخاب شده بودند که درپی مذاکرات اولیه جانی دپ و مارک والبرگ این نقش را رد کردند و در نهایت مت دیمون انتخاب شد.

کلونی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه این فیلم می‌توانست بازیگران متفاوتی را تجربه کند، گفت: با درنظر گرفتن داستان فیلم و نقشی که از آن صحبت شد مطمئن هستم جانی دپ و مارک والبرگ بزودی از تصمیم خودشان پشیمان خواهند شد.

به این ترتیب با تایید خبر حضور مت دیمون در فیلم یازده یار اوشن مخاطبان باید منتظر ظاهر شدن این بازیگر هالیوودی در کنار سایر بازیگران رده اول دنیای سینمای از جمله برد پیت، جولیا رابرتز، ادی گارسیا و دان چیدل باشند.

جورج کلونی درباره انتخاب جولیا رابرتز نیز گفت: وقتی فیلنامه را برای جولیا فرستادیم من یک یادداشت روی آن نوشتم که نوشته بودم: می‌گویند شما برای هر سکانس بازی 20 میلیون دلار دستمزد می‌گیرد اکنون من برای شما یک اسکناس 20 دلاری فرستادم به عنوان پیش‌پرداخت.

منتقدان در این زمینه می‌گویند: انتخاب جولیا رابرتز در این پروژه صرفاً برای تضمین فروش آن از سوی تهیه‌کننده و کارگردان است و بدون تردید این تصمیم پس از رد پیشنهاد از سوی جانی دپ و مارک والبرگ بوده است.

پیش درآمدی در برادران وارنر از جی روچ در حال توسعه است و مارگو رابی و رایان گاسلینگ در حال مذاکره برای بازی هستند. جزئیات داستان مخفی نگه داشته می‌شود، اما مشخص است که این یک داستان اصلی Ocean's Eleven است که در اروپا در دهه 1960 اتفاق می‌افتد.