معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی (ساترا) با تاکید بر اینکه «ساترا» دنبال حکمرانی هوشمندانه و تنظیم گری اجتماعی و خود تنظیم گری و تنظیم گری تعاملی است، درباره اینکه چرا ساترا از روبیکا به خاطر «طناز» و «فیلم نت» به خاطر تیتراژ قسمت آخر «پوست شیر» شکایت نکرده است؟ توضیحاتی کوتاه داد.

چارسو پرس: محمدصادق افراسیابی- معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی «ساترا» عنوان کرد که ساترا بنای اعمال زور ندارد و به دنبال حکمرانی هوشمندانه است.

وی در ادامه با اعلام‌اینکه اظهارات اخیر او تحریف شده، در توضیح بیشتر گفت: در یک گروهی در پاسخ به این سوال که چرا «ساترا» از «روبیکا» به خاطر «طناز» و «فیلم نت» به خاطر تیتراژ قسمت آخر «پوست شیر» شکایت نکرده است؟ گفتم وقتی یک رسانه بلافاصله بعد از تذکر «ساترا» محتوای خود را اصلاح می‌کند چرا باید از آن رسانه شکایت کنیم؟ که متأسفانه یک رسانه صرفا بخش اول صحبتم را آن هم وارونه در فضای رسانه ای منعکس کرد و نگفت که عرض کرده بودم اگر قدرت بستن دفتر یک رسانه را هم داشته باشیم، باز هم بنای ما تا جایی که قانون اجازه دهد اصلاح زیست بوم و تنظیم گری تعاملی است. قطعا اهداف این بداخلاقی رسانه‌ای قابل بررسی است.

افراسیابی در پایان عنوان کرد: ساترا دنبال حکمرانی هوشمندانه و تنظیم‌گری اجتماعی و خود تنظیم‌گری و تنظیم گری تعاملی است.