ملیکا زارعی ـ بازیگر و مجری تلویزیون ـ نسبت به پخش مکرر سریال «متهم گریخت» و دلیل استقبال مخاطبان بعد از بارها پخش این مجموعه طنز از تلویزیون واکنش نشان داد.

چارسو پرس: سریال طنز «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی نخستین بار در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه سه در ۲۶ قسمت پخش شد.

سریال متهم گریخت

ملیکا زارعی، بازیگر سریال «متهم گریخت» در صفحه شخصی‌اش نسبت به پخش مکرر این مجموعه طنز واکنش نشان داده و اینگونه نوشته است:

«این روزها متهم گریخت از شبکه آی‌فیلم در حال پخش است و بار چندم نمی‌دونم ولی می‌دونم که بارها و بارها پخش شده و همه این بارها مخاطب استقبال کرده و دنبال کرده است.»

او همچنین به این نکته اشاره کرده است که: «همیشه برام سوال بوده چه نکته‌ای در این سریال هست که هنوز هم مخاطب داره و دوست داشتنیه؟ به عوامل ربط داره؟ به قصه مربوطه؟ دلیلش چیه؟ به این نتیجه رسیدم رویکرد سازنده تزریق یک واژه در جامعه است.»

ملیکار زارعی دلیل استقبال از سریال «متهم گریخت» را در واژه امید دانسته و تاکید کرده است: «امید، امید به خدایی که اون بالاست، که حواسش به همه بنده‌هاش هست همینه که مخاطب با دیدنش انرژی می‌گیره. سختی هست ولی امید به گشایش هم هست. معجزه امید همون چیزی که مدت‌هاست در زندگیمون جاش خالیه، همون اتفاقی که بیننده با خودش بگه بالاخره میشه، بالاخره درست میشه، بالاخره راهی پیدا میشه و این همان نکته‌ای است که همه ما دوست داریم بیشتر ببینیم و بشنویم.»

سریال متهم گریخت

به گزارش ایسنا، سریال «متهم گریخت» داستان هاشم آقا و خانواده‌اش را روایت می‌کند که در شهرستانی نه چندان دور از تهران زندگی ساده‌ای دارند. او در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول است. پس از شدت گرفتن بیماری قلبی خود، اعظم، دختر دانشجویش در تهران، به او پیشنهاد می‌دهد که به تهران نقل مکان کنند تا کار راحت‌تری برای امرار معاش انجام دهد. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل و به همراه خانواده‌اش به تهران نقل مکان می‌کند که پس از آن با مشکلات زیادی رو به رو می‌شود.

سریال متهم گریخت

سیروس گرجستانی، محمود بهرامی، احمد پورمخبر و حلیمه سعیدی، سعید آقاخانی، رضا عطاران، مریم امیرجلالی، علی صادقی، ملیکا زارعی، شهربانو موسوی،  علیرضا جعفری، لیدا فتح اللهی، سیروس میمنت و ... در «متهم گریخت» ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه «متهم گریخت» ماه رمضان ۱۴۰۲ از شبکه آی‌فیلم هر شب ساعت ۱۹ به روی آنتن می‌رفت.

///.