اصغر خلیلی می‌گوید نمایش «الیور تویست» را در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با تغییرات بسیار در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌برد.

چارسو پرس:  اصغر خلیلی که با نمایش «الیورتویست» در بخش مهمان و مسابقه بین‌الملل این دوره از جشنواره حضور دارد،در باره تفاوت‌های اجرای تازه این نمایش با اجرای عمومی‌اش گفت:«این نمایش در جشنواره با دکوری متفاوت اجرا می‌شود. در اجراهای عمومی‌مان، به دلیل موقعیت جغرافیایی تالار حافظ و دو اجرا بودن، نتوانستیم دکور مورد نظرمان را ایجاد کنیم.»

او ادامه داد: «تالار حافظ به دلیل شکل سالن و نوع چینش صندلی‌ها، شرایط خاصی را برای‌مان به وجود آورد که نمی‌توانستیم آن طور که می‌خواهیم، عمل کنیم. از سوی دیگر،تالار اصلی مجموعه تئا‌تر شهر نیز به دلیل قاب عکسی بودن، سالن مناسب اجرای این اثر نیست. ما نیازمند یک سالن بزرگ برای این اجرا بودیم که خاطر شرایط جشنواره ،سالن اصلی تئاتر شهر را برای اجرا انتخاب کردیم.»

خلیلی با اشاره به تغییر دو تن از بازیگران نمایش نیز بیان کرد: «دو نفر از بازیگران به دلیل حضور در نمایش‌های دیگر نمی‌توانستند در این اجرا حضور داشته باشند، بنابراین علیرضا مهران به جای تینو صالحی در این اجرا بازی خواهد کرد. همچنین جواد مولانیا دیگر بازیگر نمایش که در این اثر دو نقش متفاوت را ایفا می‌کرد، کنار ما نیست و امیر کربلایی‌زاده و محمد سیاهپوش جای او را می‌گیرند.»

 این کارگردان تئا‌تر بابیان این‌که پیش‌بینی لازم برای استفاده از بالا نویس را در اجرای جشنواره کرده است، افزود: «نمایش از ساختار تصویری برخوردار است و هر کسی که با ادبیات جهان آشنا باشد،بدون شک این داستان را نیز می‌شناسد. با این وجودپیش‌بینی لازم برای استفاده از بالا نویس را برای مهمانان خارجی داشته‌ایم.»

نمایش «الیور تویست» به کارگردانی اصغر خلیلی، هفتم بهمن ماه ساعت ۱۸ و 20:30 در سالن اصلی مجموعه تئا‌تر شهر به صحنه می‌رود. علیرضا مهران، نگین ابدالی، نوشین تبریزی، علیرضا زمانی‌نسب، الهام شعبانی، مرتضی کوهی، پوریا مهدوی، محمد سیاه‌پوش، ثمر کمالیان، خسرو شهراز، رامونا شاه، منوچهر علیپور، مجتبی واشیان، عباس جمشیدی، زهراروشن ضمیر، مهتاب شکریان و امیر کربلایی‌زاده به نقش آفرینی در این اثر می‌پردازند.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از یکم تا 12 بهمن 93 برگزار می‌شود.