آدام مک کی کارگردان بالا را نگاه نکن قسمت دوم این فیلم را در نتفلیکس و با حضور بازیگران جدید می‌سازد.

چارسو پرس: به نقل از ددلاین، آدام مک کی کارگردان فیلم "بالا را نگاه نکن"، قسمت بعدی این فیلم کمدی را در نتفلیکس با عنوان جدید "قد متوسط، وزن متوسط" می‌سازد.

در این فیلم رابرت پتینسون نقش یک قاتل زنجیره‌ای را بازی می‌کند که به نظر می‌رسد از سیاستمداران آمریکایی برای آسان‌تر کردن قتل و از امی آدامز به عنوان لابی‌گر دولتی که ارتباط منحصر به فردی با قاتل ایجاد می‌کند، استفاده کند. آدامز پس از به دست آوردن نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در نقش لین چنی در کمدی "معاون" 2018 دوباره با مک کی همکاری می‌کند.

در این فیلم همچنین رابرت داونی جونیور، فارست ویتاکر و دانیل ددوایلر بازی می‌کنند.

مک کی نویسندگی‌، کارگردانی و تهیه‌کنندگی کار را همراه با کوین مسیک انجام می‌دهد. فیلم هنوز زمان اکران خود را اعلام نکرده است.

"بالا را نگاه نکن" وقتی در دسامبر 2021 در نتفلیکس پخش شد، سروصدای زیادی به پا کرد. این کمدی آخرالزمانی همچنان به عنوان دومین فیلم پربیننده نتفلیکس در 10 روز اول عرضه، پس از فیلم "اعلان قرمز" قرار دارد.

اگرچه "بالا را نگاه نکن" نقدهای متفاوتی دریافت کرد، اما این فیلم در نهایت چهار نامزدی جایزه اسکار از جمله نامزدی در بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه اصلی را به دست آورد. دو فیلم قبلی مک‌کی، «معاون» و «کوتاه بزرگ» نیز در فصل جوایز دستاورد داشتند.