پیمان معادی و رضا بهبودی در نمایش "در انتظار گودو" به کارگردانی همایون غنی‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند که زمستان سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش "در انتظار گودو" نوشته ساموئل بکت در بهمن و اسفندماه سال جاری با کارگردانی همایون غنی‌زاده در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد. قرار است در این اثر نمایشی پیمان معادی که پیش از این تجربه ایفای نقش در نمایش "خشکسالی و دروغ" به کارگردانی محمد یعقوبی را در کارنامه کاری خود داشت، در مقام بازیگر حضور داشته باشد.

معادی در عرصه سینما نیز به عنوان بازیگر در فیلم‌های "درباره الی" و "جدایی" به ایفای نقش پرداخته است. این برای دومین بار در کارنامه بازیگری پیمان معادی است که در عرصه تئاتر حضور پیدا می‌کند. همچنین رضا بهبودی نیز یکی دیگر از بازیگرانی است که در نمایش "در انتظار  گودو" یه ایفای نقش خواهد پرداخت.

بهبودی در حال حاضر در نمایش "سنگ در جیب‌هایش" به کارگردانی پارسا پیروزفر بازی می‌کند. همایون غنی‌زاده کارگردان "در انتظار گودو" به همراه گروهش تمرینات نمایش را آغاز کرده‌اند. غنی‌زاده که سرپرستی گروه تئاتر "مونگو" را عهده‌دار است به عنوان اولین تجربه کارگردانی خود و گروه‌اش نمایش "در انتظار گودو" را در سال 82 تولید و روی صحنه برد.

وی کارگردانی آثاری چون "کالیگولا"، "آگاممنون"، "ددالوس و ایکاروس" و "آنتیگونه" را در کارنامه کاری خود دارد. نورالدین حیدری‌ماهر تهیه کننده نمایش "در انتظار گودو" است و پویا منشی‌زاده و شبنم موسوی نیز گروه کارگردانی نمایش "در انتظار گودو" هستند.