دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ۵۷۰ تک‌آهنگ و ۳۰ آلبوم صوتی را طی ماه‌های اسفند ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲ صادر کرد.

چارسو پرس: بنا بر اعلام روابط عمومی دفتر موسیقی، این مرکز در اسفندماه ۱۴۰۱، مجوز ۳۹۱ تک آهنگ، ۱۹ آلبوم موسیقی، ۲۹ نماهنگ، ۷۵۶ پرونده قطعه شعر و هشت مجوز تاسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری را صادر کرده است.

در میان تک‌آهنگ‌های مجوز گرفته، ۳۳۶ اثر در ژانر موسیقی پاپ، ۱۸ اثر در ژانر موسیقی تلفیقی، ۱۳ اثر در ژانر موسیقی نواحی، ۹ اثر در ژانر موسیقی سنتی، هشت اثر در ژانر موسیقی کلاسیک، پنج اثر در ژانر موسیقی الکترونیک و دو اثر در قالب رسیتال پیانو تولید شده‌اند.

در بخش آلبوم‌ها نیز مجوز ۹ آلبوم موسیقی سنتی، چهار آلبوم موسیقی کلاسیک، سه آلبوم موسیقی پاپ، دو آلبوم موسیقی نواحی و یک آلبوم موسیقی تلفیقی در اسفندماه ۱۴۰۱ صادر شده است.

همچنین در فروردین ماه ۱۴۰۲، دفتر موسیقی مجوز ۱۷۹ تک آهنگ، ۱۱ آلبوم، ۴۴۴ پرونده شعر، ۱۰ نماهنگ و هشت مجوز تاسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری را صادر کرده است.

در میان تک آهنگ‌های منتشر شده ۱۵۲ اثر در ژانر موسیقی پاپ، هشت اثر در ژانر موسیقی سنتی، شش اثر در ژانر موسیقی تلفیقی، پنج اثر در ژانر موسیقی کلاسیک، چهر اثر در ژانر موسیقی نواحی، سه اثر در ژانر موسیقی الکترونیک و یک سرود تولید شده‌اند.

در بخش آلبوم‌ها نیز مجوز پنج آلبوم موسیقی سنتی، سه آلبوم موسیقی کلاسیک، یک آلبوم موسیقی پاپ، یک آلبوم موسیقی تلفیقی و یک آلبوم موسیقی کودک صادر شده است.

برای این آثار مجوز انتشار صادرشده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.