جانی دپ که چند سال اخیر را تحت حواشی اتهامات خشونت خانگی علیه همسر سابقش امبر هرد گذرانده بود، گفت : «من حیرت زده بودم. چون واقعا وضعیت در سطح باگز بانی شده بود. شما به خودتان می‌گفتید: این زندگی من است؟ چه اتفاقی افتاده است.

چارسو پرس: جانی دپ بازیگر آمریکایی که چند سال اخیر را تحت حواشی اتهامات خشونت خانگی علیه همسر سابقش امبر هرد گذرانده بود، امسال با فیلم «ژان دوباری» در افتتاحیه کن حضور داشت و بسیاری این را نشانه بازگشت او به سطح اول سینمای دنیا می‌دانند. او حالا در گفتگو با آسوشیتدپرس درباره این اتفاقات صحبت کرده است: «وقتی این اتفاقات افتاده، کلمه سردرگمی توصیف خوبی است. من حیرت زده بودم. چون واقعا وضعیت در سطح باگز بانی شده بود. شما به خودتان می‌گفتید: این زندگی من است؟ چه اتفاقی افتاده است.» 

دپ در نهایت در شکایتی از هرد توانست پیروز شود و هرد به پرداخت ۱۵ میلیون دلار غرامت محکوم شد. طرفداران هرد معتقدند که جشنواره کن نباید از دپ دعوت می‌کرد. دپ به آسوشیتدپرس گفته که در این دوران به دوستان قدیمی‌اش فکر می‌کرد: «یکی از چیزایی که همیشه در سرم بود هانتر (هانتر اس تامپسون) بود که صدایش را می‌شنیدم که می‌گفت: «بلیط بخر، و این سواری را سوار شو!.» دپ همچنین درباره دوست قدیمی‌اش مارلون براندو هم صحبت کرده بود: «فکر نمی‌کنم مارلون از این شرایط جان سالم به در می‌برد. فکر می‌کنم او نمی‌توانست حتی نزدیک تجربه‌ای مثل این شود. اگر او زنده بود و این اتفاقات می‌افتاد، حتما رد می‌داد. او احتمالا کسی را می‌کشت!» براندو پس از مرگش درگیر حواشی صحنه بدنام فیلم «آخرین تانگو در پاریس» شده بود که ماریا اشنایدر گفته بود بسیار از بازی در آن صحنه که در فیلمنامه هم نبود، آسیب روحی دیده است.

دپ درباره احساسات پیش و بعد از دادگاه ویرجینیا صحبت کرد و گفت: «در لحظه‌ای با خودم گفتم: لعنت به این. من احساس شانس داشتم. من مدتهاست که در این حوزه هستم. فیلم‌های زیادی ساختم. همین میراث من است. باشه. من با همین می‌توانم زندگی کنم. من کار اشتباهی نکرده‌ام.» دپ همچنین اشاره کرد که هرگز خود را ستاره سینما هم ندانسته بود: «ستاره سینما آخرین چیزی بود که آنها به من گفتند. برای ۲۰ سال آنها هرگز لفظ ستاره را به من ندادند تا زمانی «دزدان دریایی کارائیب ۱» ساخته شد و گفتند اوه، او حالا یک ستاره سینماست! ما او را دوست داریم.»