میشل یئو بازیگر اصلی «همه چیز همه جا به یکباره» رسما اعلام کرد قسمت دوم این فیلم در راه نیست. او این حرف را از جانب سازندگان آن زده است.

چارسو پرس: صحبت تازه یو، آب پاکی را روی دست همه کسانی ریخته که منتظر دنباله ای بر این اکشن ماجراجویانه آینده نگرانه بودند.
این اظهارات در شرایطی بیان شده که عموم گمانه‌زنی‌ها حکایت از ساخت قسمت دوم فیلم می‌کرد.
به گفته یو: «در دیداری که اخیر با دانیل ها کارگردانان فیلم داشتم، خیلی روشن و واضح گفتند هیچ طرحی برای ساخت قسمت‌های بعدی فیلم را ندارند.»
بنا به اظهارات این بازیگر رزمی کار آسیایی تبار، دانیل وکوآن و دانیل شینریت کارگردانان «همه چیز …» از همان ابتدای تولید فیلم قصد داشتند داستان آن را در همین یک فیلم تعریف کنند.
میشل یو ادامه می‌دهد: «به باور آنها، داستان زندگی اولین کوآن ونگ به‌جز آنچه در این فیلم بیان شده، چیز اضافه دیگری ندارد که بخواهد این اکشن را تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله‌دار سینمایی کند.»
با این وجود، یو تولید و نمایش عمومی فیلم را قدمی مهم در دنیای سینما ارزیابی کرده و ادامه می‌دهد: «ساخت فیلم و موفقیت بالای مالی و انتقادی آن، ثابت کننده این موضوع است که باید به سراغ داستانگویی‌های تازه و متفاوت رفت و این نوع داستان‌سرایی را در آغوش کشید. استقبال تماشاگران از فیلم نشان داد که علاقمند ورود به ایده‌ها و تفکرات جدید و نو هستند.»
«همه چیز همه جا به یکباره» داستان اولین کوآن ونگ زن میانسالی است که در رابطه با محل کسب و کار خود با مشکلات و درگیری‌های امور مالیاتی روبروست. او همزمان با حل کردن این مشکلات، سر از چند دنیای موازی درمی‌آورد که باید با مسائل و مشکلات مربوط به آنها هم دست و پنجه نرم کند.
میشل یو برای بازی در این نقش اسکار بهترین بازیگر زن سال را گرفت و تبدیل به اولین هنرمند قاره آسیا شد که به چنین موفقیتی دست پیدا می‌کند.
خود فیلم هم در کنار تمام تحسین‌ها و جوایزی که از مراسم مختلف سالانه آمریکا گرفت، توانست اسکار بهترین فیلم سال را از آن خود کند. دانیل‌ها هم اسکار بهترین کارگردانی را با خود به خانه بردند.
همه چیز همه جا به یکباره» که لقب یک هیت اسلیپر (اثری که انتظار نمی‌رود موفقیت بالای مالی پیدا کند و به آرامی و با گذشت زمان تبدیل به فیلمی پرفروش می‌شود) را گرفت، با هزینه اندک ۱۵ میلیون دلاری خود،توانست به فروش جهانی بسیار خوب ۱۴۰ میلیون دلاری دست پیدا کند. ۷۷ میلیون دلار از این رقم، اختصاص به گیشه نمایش آمریکای شمالی دارد.

همه چیز همه جا به یکباره

///.