با پخش تیزر «پدر گواردیولا» در فضای مجازی، به نظر می‌رسد این سریال به چندقدمی انتشار در شبکه نمایش خانگی نزدیک شده باشد.

چارسو پرس: تیزر سریال «پدر گواردیولا» که در قالب نماهنگ منتشر شده است، صدای آرش عدل‌پرور را به همراه دارد.

اعلام شده است این سریال به کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محسن حیدری از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد با این همه هنوز ساترا تاییدی مبنی بر ارائه مجوز به این سریال اعلام نکرده است.

در سریال «پدر گواردیولا» بازیگرانی چون مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، مریم بوبانی، مرجانه گلچین، مهدی سلطانی، نرگس محمدی، علی اوجی، هنگامه قاضیانی، امیرمهدی ژوله، نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خوئینی‌ها، محمدرضا علیمردانی، آرش عدل پرور، پریوش نظریه، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله ایفای نقش کرده‌اند.

این سریال اولین تجربه سعید نعمت‌الله در ژانر اجتماعی در شبکه نمایش خانگی است. نعمت الله این سریال را بر اساس فیلمنامه‌ای از خودش کارگردانی کرده است. همچنین سعید براتی مدیریت فیلمبرداری مجموعه را بر عهده داشته است.

از سریال‌های تلویزیونی سعید نعمت الله در مقام نویسنده می‌توان به «عقیق»، «برادر جان»، «پشت بام تهران»، «مدینه» و «زیر پای مادر» اشاره کرد.