در حالی‌که کم‌تر از یک هفته به پایان اجراهای نمایش کاسپار باقیمانده، این اثر نمایشی با استقبال گسترده تماشاگران مواجه شده است.

چارسو پرس: نمایش "کاسپار" به نویسندگی "پتر هانتکه" و با کارگردانی محسن معینی، در هفته پایانی اجراهای خود با استقبال چشم‌گیرو گسترده تماشاگران روبه‌رو شده،طوری که هر شب اجرای این نمایش با حجمتماشاگرانی بیش از ظرفیت تماشاخانه آو مواجه می‌شود و بسیاری از مخاطبانمجبورند روی زمین بنشینند یا به صورت ایستاده نمایش را دنبال بکنند.

همچنین نمایش کاسپار از آغاز اجراهای خود در چهارم دی‌ماه تا کنون میزبانهنرمندان بسیاری بوده است،از جمله: شهلا لاهیجی،دکتر عطاالله کوپال،دکترروح‌الله جعفری، بهناز جعفری، شهرام کرمی، مهدی فقیه،کاظم هژیرآزاد،بهرام سروری‌نژاد،ابراهیم پشت‌کوهی، یوحنا حکیمی،امیر مولایی و وحید

مهراد، شهرام نجاتی،عیسی بلوکات، مریم رحیمی،کهبد تاراج،تینا بخشی،غزلنعیمی،فاطمه خدابنده‌لو. در این نمایش،وجیهه لاریجانی،آزاده اکبری، مریم باقری، بهار سعوه، باران فرد،مریم دانش‌آذر و افسانه میرباقری ایفای نقش می‌کنند.سایر عوامل نیز عبارتند از نیکان خسروی(آهنگساز)، مستانه کریم‌خانی(مدیر صحنه)،امید سلیمانی(عکاس و گرافیست)، نگین میرحسنی(طراح لباس،تهیه‌کننده)، احمدرضا حجارزاده(مدیر روابط‌عمومی).

گفتنی است نمایش کاسپار فقط با شش اجرای دیگر تا بیستم بهمن‌ماه ادامهخواهد داشت. بهای بلیت این نمایش برای دانشجویان تمامی رشته‌های دانشگاهی نیم‌بهاست.