سوگ داش‌آکل و دو نمایشنامه دیگر و نمایشنامه کوارتت نوشته هاینر مولر از سوی نشر عنوان منتشر شد.

چارسو پرس: این کتاب شامل سه نمایشنامه از نویسنده پیشکسوت اصفهان است. ناصر کوشان متولد 1325 در اصفهان است. او دانش‌آموخته دانشکده هنرهای دراماتیک تهران است که در 1348 به عضویت کارگاه نمایش تهران درآمده بود.

در کتاب سوگ داش‌آکل و دو نمایشنامه دیگر به ترتیب این نمایشنامه‌ها گنجانده شده است: به سوی خورشید، سرانجام فروغ و سوگ داش‌آکل. وجه مشترک هر سه نمایشنامه، زن است و در سال‌های گذشته بارها به روی صحنه رفته است.

کتاب سوگ داش‌آکل و دو نمایشنامه دیگر، در 156 صفحه، قطع پالتویی و با قیمت 136 هزار تومان، در نشر عنوان برای علاقمندان ادبیات دراماتیک منتشر شده است.

 انتشار نمایشنامه‌های سوگ داش آکل، سرانجام فروغ و کوارتت

 

نمایشنامه کوارتت از هاینر مولر و سه مقاله درباره اجرا

کتاب نمایشنامه کوراتت نوشته هاینر مولر هم منتشر شد. در این کتاب سه مقاله درباره اجرای نمایشنامه کوارتت نیز درج شده است. کتاب کوارتت و سه مقاله درباره اجرا با ترجمه مهدی نصیری و نسیبه جمشیدی شاهرودی منتشر شده است.

هاینر مولر، نمایشنامه‌نویس آلمانی، پس از برشت، بزرگ‌ترین نمایشنامه‌نویس آلمان به شمار می‌آید و آثارش در صحنه‌های مهم تئاتر جهان به نمایش درآمده است. سه مقاله این کتاب به قلم منتقدان تئاتر درباره اجرای کوارتت در تئاترهای نیویورک و بلغارستان است.

کتاب کوارتت و سه مقاله درباره اجرا با ترجمه مهدی نصیری و نسیبه جمشیدی شاهرودی در 58 صفحه قطع رقعی و با قیمت 49 هزار تومان منتشر شده است.

///.