نخستین نمایش جهانی فیلم اکشن «مامویت غیرممکن» به کارگردانی «کریستوفر مک‌کوری» با حضور «تام کروز» در شهر رُم ایتالیا با استقبال مخطبان و منتقدان همراه شد.

چارسو پرس: به نقل از ورایتی، «مأموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» سرانجام در یک اکران جهانی پرستاره عصر روز دوشنبه در شهر رُم و در سالن نمایش دلا کانسیلیازونه در چند قدمی واتیکان رونمایی شد.

این نمایش با بیش از ۹۰ دقیقه تعویق آغاز شد زیرا «تام کروز» در حال برگزاری یک جلسه با «جورجیا ملونی» نخست‌وزیر ایتالیا در مقر دولت بود و سرانجام این نمایش با حضور کارگردان «کریستوفر مک کوری» و گروه بزرگی از عوامل فیلم از جمله «ربکا فرگوسن»، «سایمون پگ»، «ونسا کربی» و البته «تام کروز» برگزار شد.

«ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ بخش اول» دنباله وقایع قسمت ششم «ماموریت غیرممکن: فال اوت» را دنبال می‌کند، جایی که اتان هانت (تام کروز) و دیگر  ماموران مخفی جهان را از یک آخرالزمان هسته‌ای نجات دادند. قسمت ششم از سری فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» در سال ۲۰۱۸، پردرآمدترین فیلم در این سری فیلم بود که نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی کسب کرد.

در این فیلم جدید «کروز» یک بار دیگر در کنار «وینگ ریمز»، «سایمون پگ»، «ربکا فرگوسن»، «هنری چرنی» و «ونسا کربی» ایفای نقش می‌کند. از تازه‌واردان قسمت هفتم نیز می‌توان به «هیلی آتول»، «پوم کلمنتیف»، «کری الوز»، «راب دیلینی»، «ایندیرا وارما»، «شی ویگام»، «مارک گاتیس»، «اسای مورالس» و «چارلز پارنل» اشاره کرد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این فیلم به دلیل بدلکاری‌های چشمگیرش توجه زیادی را از اولین نمایش خود جلب کرد. یکی از برجسته‌ترین اقدامات مرگ‌بار که صحنه‌هایی از آن شبکه‌های مجازی منتشر شد، جایی است که «تام کروز» سوار بر موتورسیکلت از لبه یک صخره می‌پرد.

هفتمین فیلم از سری «ماموریت غیرممکن» از تاریخ ۱۲ جولای از سوی کمپانی پارامونت در آمریکا اکران خود را آغاز خواهد کرد. این فیلم در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ اکران شود اما نمایش آن چند بار به تعویق افتاد.

نخستین نمایش این فیلم در ایتالیا با بازخوردهای مثبتی همراه شده است و منتقدان این فیلم را یکی از موفق‌ترین قسمت‌های این مجموعه، اثری جذاب و عالی توصیف کردند.