نمایش «آخرین سه‌شنبه سال» نوشته مشترک شهاب و واحد مهربان با کارگردانی الهام شعبانی روی صحنه می‌رود.

چارسو پرس:الهام شعبانی که قبلا بیشتر به عنوان بازیگر و طراح لباس فعالیت داشته، حالا تازه‌ترین نمایش خود را برای اجرا در تماشاخانه ایرانشهر آماده می‌کند.

شعبانی خبر داد که نمایش جدیدش اثری پربازیگر است و با نقش‌آفرینی بازیگرانی چون سیما تیرانداز، امین میری، خاطره اسدی، آیه کیان‌پور، میلا معیری، جواد پولادی، محمدحسین خادمی، مرتضی تهرانی و پرتو غفاری مهر روی صحنه می‌رود.

شعبانی اضافه کرد: این نمایش برخلاف نمایش قبلی‌ام که بیشتر مبتنی بر حرکت بود، کاری رئال است که در جاهایی به ناتورئالیسم نزدیک می‌شود و قصه‌ای اجتماعی دارد.

به گفته او، داستان این نمایش درباره قتلی است که در ساختمانی رخ می‌دهد. در آغاز پلیس فکر می‌کند که این ماجرا خودکشی بوده اما بعدا متوجه می‌شود پای قتل در میان است.

تهیه‌کننده این نمایش مسعود والا است و مجری طرح آن داود نامور. امیرحسین دوانی به عنوان طراح صحنه با اجرای این اثر نمایشی همکاری دارد و طراحی پوستر و بروشور آن بر عهده مهدی دوایی است. عکاسی و ساخت تیزر را هم علیرضا لاجورد انجام می‌دهد.

نمایش «آخرین سه‌شنبه سال» اجرای خود را از هفته دوم تیر ماه در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.


منبع: خبرگزاری ایسنا