با پایان سریال «نیوکمپ» منوچهر هادی، سه سریال جدید برای پخش از یکی از پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی آماده نمایش شدند.

چارسو پرس: آخرین قسمت از سریال «نیوکمپ» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی صبح امروز یکشنبه، ۱۸ تیر ماه در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

«نیوکمپ» با حضور بازیگرانی چون حسن معجونی، اکبر عبدی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، ایمان صفا، حمید گودرزی، حامد آهنگی و ... در ۱۵ قسمت منتشر شد.

با پایان این مجموعه، سریال‌های جدید پلتفرم فیلیمو که به‌زودی منتشر خواهند شد به شرح زیر هستند:

سریال «بازنده» به کارگردانی و نویسندگی امین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور با بازی صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاوید نیا، محمدعلی محمدی، پیمان قاسم خانی و علیرضا کمالی منتشر می‌شود.

همچنین سریالی دیگر با عنوان «حیثیت گمشده» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری برای پخش از شبکه نمایش خانگی در حال آماده‌سازی است.

سجاد پهلوان‌زاده پیش از این، کارگردانی سریال «سقوط» را داشت که پخش این سریال نیز با مناقشه‌هایی با ساترا همراه بود و در نهایت تا قسمت پایانی منتشر شد.

نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج و مهدی زمین پرداز از بازیگرانی هستند که در «حیثیت گمشده» ایفای نقش کرده اند.

سریال «زخم کاری ۲» هم به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان به زودی منتشر می شود.

فصل اول این سریال در ژانر درام جنایی بر اساس رمان بیست «زخم کاری» نوشته محمود حسینی‌زاده ساخته شد و جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر و مهدی زمین پرداز از بازیگران فصل اول «زخم کاری» بودند.

تاکنون حضور بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک در گروه بازیگران فصل دوم این سریال قطعی شده و عکس گریم این بازیگران منتشر شده است.

فصل اول «زخم کاری» در ۱۵ قسمت خرداد ۱۴۰۰ شروع شد و تا پایان شهریور ۱۴۰۰ به پایان رسید. قسمت‌هایی از این سریال در زمان انتشار با حذفیاتی همراه بود.