نمایش « شهر طلا» با طراحی ، نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش از پنج شنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می رود.
چارسو پرس: نمایش «شهر طلا» بر اساس قصه‌ای از سونیا لیوتین در کتابی به همین نام از انتشارات قدیانی که توسط آکادمی هوش مالی تولید شده است. 
در این مشارکتی، زنده و عروسکی‌کاغذی با موضوع سواد مالی برای کودکان و نوجوانان ، حامد زحمتکش و علیرضا خدابخش به عنوان بازیگر، آزاده فرهنگیان شاعر ، رامین عبدالهی آهنگساز ، سونا مصطفی‌زاده، پگاه بنی‌اردلان و نگار افصحی تصویرگر شخصیت‌ها، نماها و وسایل، ارشام مودبیان صدا بردار، استودیو ضبط موسیقی صداخانه زروان و روابط عمومی گروه « تئاتر کودک ببین» ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی هستند.‌
نمایش «شهر طلا» برای گروه سنی ۷ تا ۱۲سال به مدت ۶۰دقیقه سال اجرا می‌شود و مخاطبان با مفاهیم مختلف سواد مالی آشنا می‌شوند.
  در خلاصه ی نمایش آمده است: آقای جهانگرد، شهر به شهر و کشور به کشور، سفر می‌کند تا کودکان دنیا را از نزدیک ببیند و قصه‌های سواد مالی آن‌ها را برای بچه‌های خوب ایرانی تعریف کند. 
این نمایش هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان ، خیابان جلفا به روی صحنه می رود .