فیلم سینمایی «بنشی‌های اینیشرین (مرثیه سرایان اینیشرین)» به کارگردانی مارتین مک دونا یکشنبه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

چارسو پرس: به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «بنشی‌های اینیشرین (مرثیه سرایان اینیشرین)» ساخته‌ی مارتین مک دونا محصول ۲۰۲۲ ایرلند یکشنبه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد (کارشناس سینما) نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو دوست قدیمی به نام‌های پادریک و کولم در جزیره دورافتاده اینیشرین در سواحل غربی ایرلند زندگی می‌کنند. اما زمانی که کولم به صورت غیرمنتظره به دوستی چندین ساله‌شان پایان می‌دهد، پادریک تصمیم می‌گیرد تا به هر وسیله‌ای شده رابطه‌شان را ترمیم کند. ولی این تصمیم منجر به عواقب تکان‌دهنده‌ای می‌شود که…

کالین فارل، برندن گلیسون، کری کندن و بری کیوگن از جمله بازیگران فیلم «بنشی‌های اینیشرین» هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و هشتاد و یکمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰.۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.