مسئولان تلویزیون در اقدامی تحقیرآمیز در راستای حمایت تبلیغاتی از فیلم‌های سینمایی، پخش تنها یک تیزر در یک نوبت را به فیلم سینمایی «شهرک» به نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی اختصاص داده‌اند.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی پروژه، با توجه به اینکه «شهرک» در آستانه ورود به دومین هفته اکران خود در سینماهای سراسر کشور قرار دارد، این اقدام نشان می‌دهد این فیلم سینمایی نه تنها مورد حمایت مسئولان قرار نگرفته، بلکه سنگ‌اندازی‌های اینچنینی در روند اکران تبلیغات این اثر سینمایی را با اختلال مواجه کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد پخش «یک تیزر در یک نوبت» برای حمایت از یک فیلم در تاریخ تلویزیون نظیر ندارد و حتی می‌تواند به‌عنوان یک رکورد در گینس ثبت شود.

این اتفاق در حالی می‌افتد که پیش‌تر نیز سانسور‌ها و سخت‌گیری‌ها در خصوص تبلیغات محیطی و پوستر فیلم «شهرک» حاشیه‌هایی به همراه داشت و این فیلم از امکان تبلیغات محیطی نیز محروم ماند.

«شهرک» که ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاویدنیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی و ساقی حاجی‌پور بازیگران آن هستند، با گذشت کمتر از دو هفته از آغاز اکران و بدون حمایت‌های ارگانی و سازمانی، توانسته نسبت به رقبای خود در ژانر غیرکمدی استقبال قابل قبولی از سوی مخاطبان داشته باشد.