هیچ پیشنهادی برای حضور در فیلم‌های سینمایی در ماه‌های اخیر نداشتم ، طبیعی است به واسطه هجمه فضای مجازی کمتر روی فردی که در این حوزه با حملات متعدد مواجه شده سرمایه‌گذاری کند.

چارسو پرس: مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هم اکنون مشغول بازی در سریال «مادر سوجان» به کارگردان حسین تبریزی هستم البته فیلمبرداری این کار سال گذشته آغاز شده بود اما به دلایل مالی برای مدتی فیلمبرداری آن تعطیل شد اما با رفع مشکلات پیش آمده، چند هفته‌ای است که بازی ما در این کار آغاز شده است.

وی افزود: این کار یک مجموعه ۳۰۰ قسمتی خواهد بود که در لاهیجان جلوی دوربین رفته و من یکی از نقش‌های اصلی آن را من بر عهده دارم. ۶۰ قسمت این سریال توسط فریدون حسن پور نوشته شده و دیگر قسمت‌ها نیز به زودی به نگارش در خواهد آمد. در این کار با ثریا قاسمی همبازی هستم. لازم به ذکر است بسیاری از بازیگران این سریال هنرمندان گیلانی هستند.

این بازیگر گفت: این سریال داستان زنی خود ساخته است که با تلاش خود به نقطه درخشانی در زندگی می‌رسد. شخصیت این سریال به نوعی تداعی کننده کاراکتر اوشین در «سال‌های دور از خانه» است. بازی من در فاز اول این سریال ۶۰ روز دیگر به پایان خواهد رسید. مهدی کریمی تهیه‌کنندگی این سریال خانوادگی و عاشقانه را بر عهده دارد.

رحبی درباره مجموعه «خودمونی» هم چنین گفت: قرار است ادامه این برنامه پرطرفدار به زودی فیلمبرداری شود تا بعد از ماه محرم و صفر شاهد پخش آن از تلویزیون باشیم. از حضور در این برنامه بسیار راضی هستم چون هم در جذب مخاطب موفق بوده هم اینکه توانسته لحضات شادی را برای خانواده‌ها فراهم کند.

رجبی تاکید کرد: این مجموعه یک اتفاق ویژه را فراهم آورد آنهم اینکه در شرایطی که چند ماه قبل بسیاری از هنرمندان به دلیل هجمه گروه فحاش فضای مجازی جرات نزدیک شدن به تلویزیون را پیدا نمی‌کردند ما با این سریال توانستیم مجددا هنرمندان را با رسانه ملی آشتی دهیم.

وی درباره حضورش در سینما گفت: هیچ پیشنهادی برای حضور در فیلم‌های سینمایی در ماه‌های اخیر نداشتم. البته از این موضوع متعجب نیستم زیرا سینما متعلق به بخش خصوصی است برای همین چون سرمایه گذار به فکر بازگشت سرمایه است طبیعی است به واسطه هجمه فضای مجازی کمتر روی فردی که در این حوزه با حملات متعدد مواجه شده سرمایه‌گذاری کند.

وی در پاسخ به این سوال که عدم حضورش در سینما دائمی نخواهد بود، گفت: فکر نمی‌کنم این وضعیت ادامه داشته باشد چون به مرور بسیاری از مسائل روشن شده و به هنرمندانی که دستخوش چنین چنین آسیب‌هایی شده‌اند راه خود باز خواهند یافت. لازم به ذکر وضعیت پیش آمده به هیچ وجه روی من تاثیر منفی نخواهد گذاشت زیرا من برای دیگران کار نمی‌کنم بلکه آرمان‌هایم بیش از هر چیز برایم اهمیت دارد.

وی در پاسخ به سوال پایانی مبنی بر اینکه آیا فیلم و سریال خارجی نگاه می‌کند؟ گفت: زمانی که در خانه هستم بیننده کارهایی هستم که خانواده آنها را می‌پسندد اما به صورت شخصی نیمه شب‌ها شبکه نمایش، فیلم و سریال‌های قدیمی را نشان می‌دهد. من به صورت ویژه به این کارها بسیار علاقه‌مند و مخاطب آن هستم.


منبع: خبرگزاری صبا