اجرای خیریه نمایش بالابر غذا روز گذشته با حضور هنرمندانی همچون شهرام کرمی ، رضا دادویی، محمد رضا الوند، علی برجی و ... برگزار شد


به گزارش سایت خبری تئاتر به نقل از روابط عمومی گروه: اجرای خیریه نمایش بالابر غذا روز گذشته با حضور هنرمندانی همچون شهرام کرمی ، رضا دادویی، محمد رضا الوند، علی برجی و ... برگزار شد


سالن مشایخی مملو از تماشاگر بود و اجرا گرچه با 10 دقیقه تاخیر آغاز شد اما به نرمی فضای رمزآلود دو قاتل حرفه ای را به نمایش گذاشت. در انتها کمال پیرهادی کارگردان این نمایش ضمن توضیح این که هر یک از تماشاگران می توانند به دلخواه خود برای کمک به کودکان سرطانی مبلغی را در جعبه تعبیه شده بریزد گفت: این اجرا به پیشنهاد رضا دادویی عزیز مترجم این متن اتفاق افتاد و من می خواهم این اجرا را به خود او تقدیم کنم.
این نمایش که با تشویق های پیوسته تماشاگران همراه شد با گرفتن عکس یادگاری با اعضا گروه به پایان رسید. در این نمایش امیر حسین فتحی و پویان درزی به ایفای نقش می پردازند. بالابر غذا تا 3 اسفند ساعت 17.30 در سالن استاد مشایخی روی صحنه است.
در این گروه افشین زارعی به عنوان مشاورکارگردان و طراح نور،محمد مساواتطراح پوستر و بروشور، الهام جدي دستیار کارگردان ، منشی صحنه نوشین نامی، طراح صحنه و لباس کمال پیرهادی، ساخت و اجرای دکور مهسا جهانی، مدیر روابط عمومی زهرا شایان فر، تبلیغات مجازی نوید آغازو مدیر صحنه علی آهنیان همکاری می کنند.