کوین اسپیسی از تمامی اتهامات آزار جنسی در لندن تبرئه شد.کوین اسپیسی بازیگر برنده اسکار پس از محاکمه در لندن به اتهام آزار جنسی به چهار مرد بی‌گناه شناخته شد.

چارسو پرس: این بازیگر ۶۳ ساله ۹ اتهام از جمله تجاوز جنسی که گفته می‌شد بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ اتفاق افتاده را رد کرده بود. در طول محاکمه در دادگاه سلطنتی سوث‌وارک لندن، هر یک از چهار متهم اسپیسی شواهدی ارائه کردند و او را یک «آزارگر جنسی خبیث»، و «نفرت‌انگیز» توصیف کردند که از تحقیر مردان دیگر لذت می‌برد.

اسپبسی بعد این رفع اتهام از هیئت منصفه تشکر کرد. امروز همچنین تولد ۶۴ سالگی اسپیسی بود. اسپیسی به خبرنگاران بیرون دادگاه گفت:«من در حال حاضر بسیار ممنون و متشکرم. فکر می‌کنم خیلی از شما می‌فهمید که امروز اتفاقات زیادی افتاده که من باید پردازشش کنم. اما بسیار ممنون هیئت منصفه هستم که زمان گذاشتند و تمام شواهد و مدارک را پیش از تصمیم گیری بررسی کردند.»

این بازیگر پیش از دادگاه لندن به نشریه «سایت» آلمان گفته بود: «زمانه‌ای است که بسیاری از مردم می‌ترسند از من حمایت کنند، تحریم خواهند شد. اما می‌دانم آدم‌هایی وجود دارند که به محض تبرئه شدنم در لندن حاضرند من را استخدام کنند. به محض اینکه اتفاق افتاد، آماده فراموش کردن گذشته‌اند رسانه‌ها سخت تلاش کردند من را به یک هیولا تبدیل کنند، اما از طرف مردم، چیزی جز محبت ندیدم.»

این دومین دادگاه مهم اسپبسی پس از اتهام آزار در دادگاه نیویورک بود که اسپیسی در آن هم تبرئه شد. تبرئه کوین اسپیسی می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت دومین ستاره سینمای آمریکا پس جانی دپ باشد.