بهرام ریحانی، هنرمند پانتومیم کشور، عصر روز گذشته دوشنبه (۲۷ بهمن ماه) به علت تشنج بار دیگر راهی بیمارستان شد.

 

سایت خبری تئاتر: بهرام ریحانی، هنرمند پانتومیم کشور، عصر روز گذشته دوشنبه (27 بهمن ماه) به علت تشنج بار دیگر راهی بیمارستان شد.

 بهرام ریحانی که از اسفندماه سال 92 با بیماری سرطان مبارزه می‌کند؛ این روزها با مشکلات ادیده ناشی از شیمی درمانی و تزریق دارو مواجه است.

این هنرمند جوان و بااستعداد تئاتر کشور طی این مدت با استقامتی مثال زدنی در برابر بیماری ایستادگی کرده اما شب گذشته بر اثر حمله‌ای ناگهانی با آمبولانس به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شده است.

یاسرخاسب، کارگردان تئاتر که ریحانی را همراهی کرده است، با اعلام این خبر گفت: بهرام ریحانی قرار بود امروز سه‌شنبه در بیمارستان بستری شود تا تزریق دارو را آغاز کند اما شب گذشته به دلیل تشنج خیلی سریع با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

او ادامه داد: تزریق دارو به ریحانی باید هر چه سریعتر آغاز شود که منتظریم ببینیم نظر پزشکان چیست.

باوجود کم توجهی مدیران دولتی و هزینه‌های بالای درمان اینطور به نظر می‌رسد که مانعی بر سر راه باشد که همت مردم و هنرمندان را می‌طلبد. شاید بد نباشد این بار هنرمندان تئاتری که آثار خود را روی صحنه‌های نمایشی به اجرا گذاشته‌اند برای حمایت از همکار جوان خود آستین بالا بزنند.

هما روستا؛ هنرمند تئاتر و سینما؛ چندی قبل در بیمارستان فیرزوگر به دیدار ریحانی رفت که براساس اخبار منتشر شده و گفته‌های ریحانی خوشحالی و دلگرمی این بازیگر پانتومیم را در پی داشت.

این دیدار پس از برگزاری برنامه نمایش‌نامه‌خوانی خیریه به نفع هنرمندان مبتلا به سرطان اتفاق افتاد که طی آن نمایش‌نامه «آنا کارنینا» به کارگردانی هما روستا با استقبال چشم‌گیر تماشاگران اجرا شد.

اخبار مرتبط:

چهره های تئاتر در جلسه معارفه مدیر جدید چه گفتند؟

تئاتر «مان» فراخوان داد

رونمایی از سه کتاب علیرضا کوشک جلالی

«تیستوی سبز انگشتی» برای خبرنگاران و عکاسان اجرا می شود

فیلم تئاتر سه نمایش عرضه می‌شود.

گزارش تصویری مراسم معارفه مدیر کل هنرهای نمایشی

«هدیه جشن سالگرد» به صحنه می‌رود

نگاهی به نمایش «پاییز» به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی‌مرند

ضرورت‌ حمایت‌های مالی دولت از تئاتر بررسی می‌شود

آخرین فرصت حضور در جشنواره بین‌المللی یونیما جوان

میرمنتظمی با «فیل قرمز» به ژاپن می‌رود

فراخوان بیست و چهارمین جشنواره سراسری «تئاتر سوره ماه» منتشر شد