سازنده «برادران سوپر ماریو» با ارایه بیلان موفق ۳ ماهه دوم امسال خود، خواستار «معامله منصفانه» با اعتصاب‌کنندگان هالیوود شد.

چارسو پرس: به نقل از اسکرین، رییس «کامکست کورپوریشن» مایکل کاوانا در حالی که نتایج موفق مالی سه ماهه دوم این کمپانی بزرگ را ارایه می‌کرد گفت این کمپانی متعهد است در اسرع وقت به یک معامله منصفانه با انجمن‌های صنفی دست یابد.

کاوانا افزود اگر ناآرامی طولانی‌تر شود و هر چه بیشتر طول بکشد، وضع بدتر خواهد شد و تأثیری منفی در همه جا خواهد داشت.

این اظهارات زمانی مطرح شد که «کامکست» که مالک «اسکای» و «ان‌بی‌سی یونیورسال» است، درآمدی ۳۰.۵ میلیارد دلاری با افزایش ۱.۷ درصدی نسبت به سال قبل را برای سه ماهه دوم و درآمد خالص ۴.۲ میلیارد دلاری با ۲۵.۱ درصد افزایش را برای این بازه گزارش کرد.

در مقایسه با ضرر ۳ میلیون دلاری سال پیش این کمپانی، سود قابل توجه آن ناشی از موفقیت فیلم «برادران سوپر ماریو» در باکس آفیس و موفقیت‌های دیگر مانند «سریع ایکس» و «اوپنهایمر» است.

این مدیر با تاکید بر قدرت استودیوهای فیلمسازی و به ویژه تجارت انیمیشن این کمپانی، گفت درآمد بخش سینمایی آن با ۶۵.۹ درصد افزایش به ۹۱۳ میلیون دلار رسید.

سرویس استریم «کامکست پیکاک» هم در طول سه ماهه دوم ۲ میلیون مشترک پولی به دست آورد که در مجموع شمار مشترکانش را به ۲۴ میلیون مشترک رساند. در نهایت این سرویس استریم ۸۲۰ میلیون دلار به درآمد بخش رسانه این شرکت در سه ماهه دوم کمک کرد که از آمار ۴۴۴ میلیون دلار فصل قبل بالاتر است.