حسین میرزامحمدی که این روزها فیلم سینمایی "کت‌چرمی" را روی پرده سینماها دارد، در تدارک ساخت دومین فیلم بلند سینمایی خود است.

چارسو پرس: حسین میرزامحمدی کارگردان جوان سینمای ایران که این روزها فیلم سینمایی "کت‌چرمی" را روی پرده سینماهای سراسر کشور دارد، در تدارک ساخت دومین اثر بلند سینمایی خود است.

این کارگردان در همین زمینه به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم گفت: هم‌اکنون با همراهی مسعود هاشمی‌نژاد که به عنوان نویسنده در "کت‌چرمی" نیز حضور داشت، مشغول نگارش فیلم‌نامه هستیم و سعی‌مان بر این است که اگر شرایط لازم فراهم شود، امسال فیلم را بسازیم. 

میرزامحمدی افزود: فیلم دومم مثل "کت‌چرمی" دارای فضایی اجتماعی است و در آن شاهد حضور قهرمان هستیم؛ اگرچه نسبت به "کت‌چرمی" ملودرام قوی‌تری دارد. 

او ضمن اشاره به موضوع فیلم دوم خود بیان کرد: ما در بازنمایی تصویر اعتیاد در سینما،  یا دوره اعتیاد شخصیت‌ها را به تصویر کشیده‌ایم و یا به سراغ روایت داستان شخصیت‌هایی رفته‌ایم که در تلاش‌اند اعتیاد خود را کنار بگذارند. اما هیچ‌گاه به سراغ کسی که چند سال است اعتیاد خود را کنار گذاشته و اکنون با مصائب و چالش‌های متعددی در زمینه‌های مختلف روبه‌روست، نرفته‌ایم. در این فیلم تلاش‌مان بر این است تا از منظری متفاوت به موضوع اعتیاد بپردازیم. 

گفتنی است که فیلم جدید حسین میرزامحمدی که هنوز نام آن مشخص نشده است، در شمال کشور فیلم‌برداری خواهد شد.