مرکز تئاتر مولوی کارگاه آموزشی بلندمدت ˝کمدی خلاق ˝ را به سرپرستی کورش نریمانی برگزار می‌کند.

 

سایت خبری تئاتر: در پی راه‌اندازی دفتر تئاتر کمدی جوان در تالار مولوی و در راستای شناسائی و آموزش استعدادهای جوان بازیگری و کارگردانی در حوزه تئاتر کمدی و نیز تولید و اجرای مستمر نمایش‌های کمدی؛ کارگاه آموزشی بلند مدت کمدی خلاق به مدت سه ماه و به سرپرستی کورش نریمانی و دیگر اساتید برجسته تئاتر کمدی از نیمه فروردین تا پایان مردادماه سال 94 در مركز تئاتر مولوی برگزار می‌شود.

مدت این كارگاه 24 جلسه و ظرفیت پذیرش آن محدود به 30 نفر است و متقاضیان پس از شرکت در آزمون ورودی و تأیید سرپرست کارگاه می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت نمایند. تشكیل گروه های جوان و تخصیصی تئاتر كمدی، تولید و اجرای عمومی نمایش های كمدی با حضور شركت كنندگان در كارگاه و با كارگردانی اساتید این حوزه و اعطای گواهینامه پایان دوره از مركز آموزش دانشگاه تهران از جمله اهداف و برنامه های این دوره آموزشی می باشد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 24 اسفندماه برای ثبت‌نام از ساعت 13 الی 18 به مرکز تئاتر مولوی واقع در خیابان 16 آذر، شماره 16، اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران مراجعه و یا با شماره تلفن 61112280 تماس حاصل نمایند.

 

اخبار مرتبط:

فراخوان هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی منتشر شد

تئاتر «کابوس شب نیمه آذر» در تالار سایه آغاز شد

«اسب های پشت پنجره» برای تئاتری‌ها اجرا شد

«عزیز شنگال» تمدید شد

«خشم شدید فیلیپ هوتس» راهی سوئیس می شود

معرفی هیات بازبینی مرحله اول جشنواره تئاتر دانشگاهی

زاون قوکاسیان درگذشت + عکس

کاریکاتور هفته / وضعیت تئاتر شهر

31 نمایش در تهران بر روی صحنه است