اگر ساکن تهران هستید و نگران پیداکردن یک پزشک مورد اعتماد و متخصص در حوزه مرتبط با بیماری خودتان هستید، سایت دکترتو با ایجاد پنل نوبت دهی پزشکان تهران این مشکل را برطرف کرده‌است.

چارسو پرس: شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از سایت اطلاعات لازم و مورد نیاز خود را در رابطه با پزشکان متخصص در حوزه‌های مختلف به‌دست آورید و سپس نسبت به دریافت نوبت به‌صورت اینترنتی اقدام کنید. وبسایت دکترتو امکان دسترسی به متخصصان زیادی در حوزه‌های مختلف را برای شما فراهم کرده است که در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از این متخصصان بپردازیم.

بهترین دکترهای متخصص غدد تهران

متخصصان غدد پزشکانی هستند که دانش زیادی در رابطه با انواع بیماری‌هایی که در کار غدد اختلال ایجاد می‌کنند دارند.

درصورتی‌که ساکن تهران هستید و مبتلا به بیماری‌هایی مثل دیابت، تیروئید، ناباروری، پوکی استخوان، اختلالات مربوط به غده هیپوفیز، اختلالات غدد فوق کلیه و یا هر بیماری که بر رشد، ساخت‌وساز و تکامل بدن شما تاثیر می‌گذارد هستید، می‌توانید بدون هیچ دردسری از طریق بخش نوبت دهی پزشکان تهران در وبسایت دکترتو پزشک موردنظر خود را انتخاب کنید.

بعد از گرفتن نوبت دکتر تهران از این وبسایت، متخصص غددی که به آن مراجعه می‌کنید اقدام به انجام آزمایش‌ها و معاینات لازم مثل: آزمایش خون، نمونه‌برداری و تصویربرداری از بافت و همچنین تجزیه و تحلیل ژنتیکی داده‌ها می‌کند تا با پی‌بردن به علت دقیق مشکل شما مناسب‌ترین راه درمان را انتخاب کند.

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین پزشکان متخصص غدد تهران می‌پردازیم که شما می‌توانید با مراجعه به بخش نوبت دهی پزشکان تهران وبسایت دکترتو نسبت به رزرو نوبت اقدام کنید:

  • دکتر اشرف شاه‌علی: دکتر شاه‌علی یکی از پزشکان متخصص در حوزه بیماری‌های مربوط به غدد درون‌ریز و همچنین متابولیسم هستند که سابقه زیادی در تشخیص و درمان بیماری‌های این حوزه دارند.
  • دکتر حسین دلشاد: دکتر دلشاد یکی دیگر از متخصصان حوزه بیماری‌های مربوط به غدد و متابولیسم هستند که به‌عنوان عضوی از هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران فعالیت می‌کنند. ایشان در درمان بیماری‌های غدد مرتبط با دیابت و تیروئید از تخصص بالایی برخوردار هستند.
  • دکتر محمد امیدی: دکتر امیدی یکی از پزشکان ساکن تهران هستند که دارای فوق تخصص در زمینه بیماری‌های مربوط به غدد هستند. درصورتی‌که درتهران سکونت می‌کنید می‌توانید از طریق بخش نوبت دهی پزشکان تهران نسبت به دریافت نوبت مراجعه به ایشان اقدام کنید.
  •  نوبت دهی پزشکان تهران در وبسایت اینترنتی دکترتو

     بهترین دکترهای متخصص ریه تهران

پزشکان متخصص ریه با انجام آزمایش‌های مختلف و بررسی‌های لازم، به تشخیص بیماری‌هایی که در فعالیت‌های سیستم تنفسی افراد اعم‌از زنان، مردان و کودکان، ایجاد مشکل میکنند می‌پردازند و پس‌از تشخیص دقیق با انتخاب مناسب‌ترین روش درمانی مطابق با شرایط بیمار، فرایند درمان را آغاز می‌کنند.

افراد ساکن تهران و شهرستان‌های اطراف تهران می‌توانند به راحتی از طریق بخش نوبت دهی پزشکان تهران در وبسایت دکترتو مشخصات پزشکان متخصص ریه را مشاهده کنند و پس‌از انتخاب پزشک موردنظر خود به‌صورت اینترنتی نوبت مراجعه دریافت کنند.

مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم برخی از اختلالاتی هستند که پزشکان متخصص ریه به درمان آن می‌پردازند.

  • متخصصان ریه  متخصصان ریه به درمان انواع اختلالات و بیماری
  • درمان انواع بیماری‌های عفونی مربوط به ریه
  • درمان هرگونه اختلال موجود در ساختار و راه‌های هوایی ریه‌ها
  • درمان انواع التهابات ایجاد شده در مسیر هوایی ریه و سیستم تنفسی
  • درمان تومورهای ایجاد شده در مسیر سیستم تنفسی
  • درمان انواع مشکلات و بیماری‌های خودایمنی

در ادامه به معرفی تعدادی از پزشکان متخصص ریه می‌پردازیم که شما می‌توانید از طریق پنل نوبت دهی پزشکان تهران در وبسایت دکترتو برای دریافت نوبت ایشان اقدام کنید.

  • دکتر اردا کیانی: دکتر کیانی از پزشکان دارای تخصص داخلی و فوق تخصصان ریه ساکن تهران هستند که به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران فعال هستند.
  • دکتر محمود کریمی: دکتر کریمی از پزشکان دارای تخصص داخلی و یکی از پزشکان دارای فوق‌تخصص ریه هستند که به درمان انواع بیماری‌ها و مشکلات مربوط به ریه می‌پردازند.
  • دکتر سیدمهدی طالب‌زاده: دکتر طالب زاده از پزشکان ساکن تهران و دارای تخصص داخلی و فوق تخصص ریه هستند که با انجام تست ریه و تشخیص دقیق علت بیماری به درمان انواع اختلالات و مشکلات ریوی و تنفسی می‌پردازند.
  • بهترین دکترهای متخصص گوارش تهران

متخصصان گوارش، افرادی هستند که دانش کافی در رابطه با سیستم هضم و جذب غذا و نحوه عملکرد این سیستم دارند. این پزشکان قادر هستند انواع بیماری‌ها و مشکلات مرتبط با دستگاه گوارشی را شناسایی و درمان کنند. درصورتی‌که فکر می‌کنید بدن شما به‌خوبی نمی‌تواند مواد غذایی مختلف را جذب کند به احتمال زیاد نیاز دارید به یک متخصص گوارش مراجعه کنید.

مراجعه به یک متخصص سیستم گوارشی کار سختی نیست چرا که وبسایت دکترتو با ایجاد یک بخش برای نوبت دهی پزشکان تهران این امکان را به افراد ساکن تهران می‌دهد تا به راحتی از طریق اینترنت نوبت مراجعه به پزشک را دریافت کنند. به‌علاوه شما می‌توانید از طریق این وبسایت پس‌از انتخاب پزشک مورد نظر خود، نسبت به دریافت مشاوره آنلاین دکترهای ایران اقدام کنید.

در ادامه به معرفی تعدادی از پزشکان متخصص گوارش ساکن تهران می‌پردازیم:

  • دکتر مرتضی آقاجان پورپاشا: دکتر آقاجان پورپاشا یکی از پزشکان ساکن تهران هستند که دارای تخصص داخلی و فوق تخصص در زمینه گوارش و کبد افراد بزرگسال و از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند.
    ایشان به درمان انواع بیماری‌های مربوط به سیستم گوارش ازجمله اندوسکوپیک لاغری، کولونوسکوپی بدون درد با استفاده از انواع داروهای خواب آور، درمان قطعی و دائمی بیماری بواسیر با روش لیزر درمانی، جایگذاری لوله تغذیه و بسیاری بیماری‌های دیگر می‌پردازند.
  • دکتر محمد تلک‌آبادی: دکتر تلک‌آبادی از پزشکان ساکن تهران هستند که دارای تخصص داخلی و فوق تخصص در حوزه بیماری‌های مربوط به گوارش و کبد بزرگسالان هستند.
  • دکتر فرهاد لحمی: دکتر لحمی فوق تخصص درمان بیماری‌های گوارشی و کبدی هستند که شما می‌توانید از بخش نوبت دهی پزشکان تهران سایت دکترتو نسبت به دریافت نوبت مراجعه به ایشان برای درمان بیماری‌های گوارشی خود اقدام کنید.
  •  نوبت دهی پزشکان تهران در وبسایت اینترنتی دکترتو

  • بهترین دکترهای متخصص داخلی تهران

پزشکان دارای تخصص داخلی با انجام بررسی و آزمایش‌های لازم به تشخیص علت ایجاد مشکل و نوع بیماری شما می‌پردازند و سپس نسبت به درمان بیماری تشخیص داده شده اقدام می‌کنند. البته لازم است بدانید که پزشکان متخصص داخلی به هیچ عنوان درمان‌های نیازمند عمل جراحی را انجام نمی‌دهند و برای انجام چنین درمانی شما را به متخصص ارجاع می‌دهند.

درصورتی که به‌هرنوع عارضه‌ای دچار هستید ابتدا لازم است که با رزرو نوبت از بخش نوبت دهی پزشکان تهران در سایت دکترتو از یک متخصص داخلی نوبت مراجعه بگیرید تا با انجام معاینات دقیق علت بیماری شما تشخیص داده شود.

در ادامه به معرفی چند نفر از پزشکان متخصص داخلی ساکن تهران می‌پردازیم.

  • دکتر مهدی وجدانیان: دکتر وجدانیان از پزشکان دارای تخصص داخلی هستند که در تهران سکونت دارند و علاوه‌بر تخصص داخلی در درمان بیماری‌های روماتیسمی نیز متخصص هستند.
  • دکتر نکیسا درویشی: دکتر درویشی از پزشکان متخصص داخلی هستند که با بررسی دقیق ویژگی‌های بیمار و آزمایشات انجام شده به تشخیص علت بیماری می‌پردازند. ایشان همچنین در درمان بیماری‌های مربوط به غدد درون ریز نیز تخصص دارند.
  • دکتر ماندانا بیرانوند: دکتر بیرانوند از پزشکان دارای تخصص داخلی ساکن تهران هستند که علاوه بر این در درمان انواع بیماری‌های روماتیسمی نیز تخصص دارند.
  • جمع بندی

در این مقاله به معرفی پزشکان متخصص ساکن تهران پرداختیم که شما می‌توانید از طریق بخش نوبت دهی پزشکان تهران در سایت دکترتو به‌صورت اینترنتی نسبت به دریافت نوبت مراجعه اقدام کنید.

وبسایت دکترتو این شرایط را فراهم کرده است که تمامی افراد ساکن تهران و شهرهای دیگر بتوانند به‌راحتی و بدون دردسر پزشک موردنظر خود را بیابند و وقت مراجعه بگیرند. شما می‌توانید از طریق بخش نظرات این وبسایت نسبت به نظر افرادی که به پزشکان مورد نظر شما مراجعه کرده‌اند آگاه شوید و بعد از بررسی نظرات و انتقادات بیماران مراجعه‌کننده به پزشک، با اطمینان بیشتری پزشک خود را انتخاب کنید