نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» به نویسندگی و کارگردانی عادل بزدوده، ۹ اسفند ویژه هنرمندان در مرکز تئا‌تر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

 

سایت خبری تئاتر: این نمایش براساس نوشته‌ای از ولادیمیر گریگوریویچ سوته‌یف، ۲۰ سال پیش با حضور هنرمندانی صاحب‌نام با تکنیک نمایش سایه‌ای و حدود ۹۰ عروسک اجرا شد.
 
طراحی عروسک‌های آن را زنده‌یاد بیژن نعمتی شریف و طراحی صحنه را زنده‌یاد کامبیز صمیمی مفخم برعهده داشتند.
 
بر همین اساس قرار است این نمایش شنبه ۹ اسفند، ساعت ۱۸، در مرکز تئا‌تر و تئا‌تر عروسکی کانون واقع در پارک لاله تهران میزبان هنرمندان و پیشکسوتان و همچنین معاونان و مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشد.
 
داستان این نمایش در مورد غازی است که تلاش می‌کند از درون برکه ماهی بگیرد، اما موفق نمی‌شود. او از پرندگان دیگر درخواست کمک می‌کند، ابتدا نزد قو می‌رود و گردنش را قرض می‌گیرد پس از آن از مرغ سقا منقار قرض می‌کند و آن‌قدر به این کار ادامه می‌دهد که دیگر شبیه غاز نیست و کم‌کم خسته می‌شود و ادامه ماجرا.
 
آهنگسازی این نمایش کاری از کمال طراوتی است که با سروده‌های حمید حمزه تنظیم شده.
 
در این نمایش المیرا طالبی، آنا نمک‌چیان، حامد ذبیحی، مریم یوسف، سجاد هاشمی، سینا رستگاری، هما خداجوی، هدی فلاح، پرستو آریایی، ندا ملک محمدی، مهسا عبدالملکی و ساناز تاجیک نقش عروسک‌گردانی را ایفا می‌کنند و آرزو رونقی به عنوان دستیار کارگردان با نمایش همکاری دارد.
 
 نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» هر روز به جز شنبه‌ها، صبح‌ها ویژه مهد‌ها و مدارس و بعد از ظهر‌ها برای عموم خانواده‌ها در ساعت ۱۸ اجرا می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر و پیش‌خرید بلیت با شماره‌های ۰۹۳۸۷۳۳۷۵۵۵ و ۸۸۹۶۶۱۱۹ تماس بگیرند.

 

اخبار مرتبط:

کاریکاتور هفته/ مرگ

گزارش تصویری نمایش «دربسته» کارگردان: مریم امینی

رحمت امینی: وضعیت تئاتر در کل خوب نیست

اظهارات معتمدآریا و فردوسی‌پور در یک نشست فوتبالی

چه نمایش هایی در تهران روی صحنه است؟

جشن ٥٠ سالگى دانشكده سينما تئاتر برگزار شد.

بهرام ریحانی آرام گرفت

تئاتر «آنسفالیت» در تماشاخانه استاد انتظامی آغاز شد

ایرج راد: قطع بیمه طلایی روند درمان هنرمندان تئاتر را متوقف کرده است