نسخه دیجیتال کتاب «پژوهش سینمایی» نوشته محمد تهامی‌نژاد در سایت فیدیبو در دسترس علاقه‌مندان سینما قرار گرفت.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، کتاب «پژوهش سینمایی، کشف سوالی درباره جهان، پرسشی درباره شکل برای فیلم مستند» نوشته محمد تهامی‌نژاد به همت واحد پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی منتشر شده بود، نسخه دیجیتال این کتاب از امروز سه شنبه ۲۱ شهریورماه به مناسبت روز ملی سینما در دسترس علاقه‌مندان است و دوستداران سینمای مستند، دانشجویان و سینماگران می‌توانند این کتاب را به قیمت ۳۹ هزارتومان از طریق سایت فیدیبو تهیه کنند.

بخش اول کتاب به کلیه پژوهش‌هایی که برای زیرساخت سینمای مستند تجربه‌شده اختصاص دارد و بخش دوم درباره فرآیند ساخت فیلم مستند است. این کتاب آینه تمام‌عیاری از فرآیند پژوهش و تولید فیلم مستند را در اختیار مستندسازان قرار می‌دهد. آنچه در بخش اول کتاب ذکر می‌شود فقط به معنای پژوهش برای فیلم مستند نیست و در حوزه سینمای داستانی هم قابل ارجاع است. علاقه‌مندان برای تهیه نسخه دیجیتال به این لینک مراجعه کنند: / https://fidibo.com/book ۱۶۲۲۰۶

محمد تهامی‌نژاد پژوهشگر، منتقد، مترجم، مدرس و مستندساز نامدار سینمای مستند است. مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در سال جدید در طرحی تازه، نسخه دیجیتال کتاب‌های خود را در سایت فیدیبو عرضه می‌کند.