هم اسکورسیزی و هم اسپیلبرگ کار خود را به عنوان کارگردان در اوایل دهه 1970 آغاز کردند و در سال‌های بعد، تعدادی از نمادین ترین فیلم های قرن بیست و یکم را اکران کردند.
چارسو پرس:  مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبگ نزدیک به 50 سال است که کارگردانان رقیب هستند، با این حال، اسکار بعدی می‌تواند رقابت را کاملاً تغییر دهد.
برای 46 سال مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ در موفقیت‌هایشان دست و پنجه نرم می‌کردند با این حال، اسکار بعدی می تواند به طور کامل جریان را تغییر دهد.  هم اسکورسیزی و هم اسپیلبرگ کار خود را به عنوان کارگردان در اوایل دهه 1970 آغاز کردند و در سال‌های بعد، تعدادی از نمادین ترین فیلم های قرن بیست و یکم را اکران کردند.
 اسکورسیزی مغز متفکر پشت «راننده تاکسی»، «رفقای خوب»، «کازینو»، «جزیره شاتر» و «گرگ وال استریت» است، در حالی که اسپیلبرگ در راس بزرگانی مانند E.T.، Jaws، امتیاز ایندیانا جونز، ژوراسیک پارک، و فهرست شیندلر بوده است. 
کارگردانانی که چنین جدول زمانی حرفه‌ای مشابهی داشته اند و مهمتر از آن موفقیت‌های تقریباً یکسانی در ژانرهای بسیار متفاوت بدست آوردند، منطقی است که این دو در مقابل یکدیگر قرار بگیرند.
البته این به این معنی نیست که یک کارگردان بهتر از دیگری است، زیرا اسکورسیزی و اسپیلبرگ هر دو رزومه های چشمگیری دارند که هر کدام به تنهایی شایسته احترام هستند.
 با این حال جالب است که ببینیم نهادهایی مانند آکادمی اسکار چگونه به استقبال این کارگردان‌ها می‌رود.