شبکه نمایش همزمان با سالگرد درگذشت یدالله صمدی، کارگردان پیشکسوت کشورمان، فیلم سینمایی «آپارتمان شماره ۱۳» را پخش می‌کند.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش سیما، فیلم سینمایی «آپارتمان شماره ۱۳‌» به کارگردانی زنده‌یاد یدالله صمدی دوشنبه، ۳ مهر ساعت ۱۳ روی آنتن می‌رود.

«آپارتمان شماره ۱۳» داستانی پرماجرا از فروش آپارتمانی به همین نام است که ماشاءالله ایرانمش شخصیت اصلی قصه برای فروش آن و خرید مغازه تراشکاری در کرمان و ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش، از کرمان راهی تهران می‌شود اما ساکنین آپارتمان هرکدام شغلی را در آنجا راه‌اندازی کرده‌اند و کسی حاضر به خرید این آپارتمان نمی‌شود و... .

زنده‌یادان: جمشید اسماعیل‌خانی، صدیقه کیانفر و ابراهیم آبادی، علیرضا خمسه، سیروس گرجستانی، مرتضی ضرابی و... در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

«آپارتمان شماره ۱۳» در جشنواره فیلم فجر در بخش‌های مختلف نامزد دریافت جایزه شد و در نهایت سیمرغ بلورین بهترین فیلم و فیلمنامه را برای یدالله صمدی و فیلمش به ارمغان آورد.

یدالله صمدی، کارگردان پیشکسوت کشورمان متولد ۲۶ آبان ۱۳۳۱ بود که در ۳ مهر ۹۷ در سن ۶۶ سالگی به دلیل عوارض ناشی از پیوند کبد درگذشت.