دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمار مجوزهای صادره در مرداد و شهریورماه را اعلام کرد که بر اساس آن، مجوز ۵۴۸ تک‌آهنگ صادر شده است.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این دفتر، آمار مجوزهای صادره در مرداد و شهریورماه امسال را منتشر کرد که طی این ۲ ماه، مجوز ۵۴۸ تک‌آهنگ، ۳۸ آلبوم موسیقی و ۱۶ نماهنگ صادر شده است.

در مردادماه امسال، مجوز ۲۶۰ تک‌آهنگ، ۲۶ آلبوم موسیقی، ۹ نماهنگ، ۲ آلبوم تصویری، ۱۸ کتاب گویا و ۶ مجوز تاسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری صادر شده است.

در این مدت، چهار گروه موسیقی به خارج از کشور اعزام شدند و ۲ اجرای مناسبتی مذهبی با ۱۲ نوبت اجرا روی صحنه رفتند.

در میان تک‌آهنگ‌های مجوز گرفته، ۲۰۶ اثر در گونه موسیقی پاپ، ۱۸ اثر در گونه موسیقی نواحی، ۱۳ اثر در گونه موسیقی سنتی، ۱۲ اثر در گونه موسیقی تلفیقی، هشت اثر در گونه موسیقی کلاسیک و سه اثر در گونه موسیقی الکترونیک تولید شدند.

در بخش آلبوم‌ها نیز مجوز ۱۰ آلبوم موسیقی سنتی، ۶ آلبوم موسیقی پاپ، سه آلبوم موسیقی نواحی، ۲ آلبوم موسیقی تلفیقی، ۲ آلبوم موسیقی کودک، ۲ آلبوم موسیقی کلاسیک و یک آلبوم موسیقی ارکسترال در مردادماه امسال صادر شده است.

همچنین دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهریورماه امسال، مجوز ۲۸۸ تک‌آهنگ، ۱۲ آلبوم موسیقی، هفت نماهنگ، ۲ آلبوم تصویری، ۶ کتاب گویا و هفت مجوز تاسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری را صادر کرده است.

در مدت یاد شده ۲ گروه موسیقی به خارج از کشور اعزام شدند و ۲۳ اجرای مذهبی مناسبتی با ۵۸ نوبت اجرا روی صحنه رفتند. در میان تک‌آهنگ‌های مجوز گرفته، ۲۱۹ اثر در گونه موسیقی پاپ، ۲۱ اثر در گونه موسیقی نواحی، ۲۰ اثر در گونه موسیقی تلفیقی، ۱۳ اثر در گونه موسیقی سنتی، هشت اثر در گونه موسیقی الکترونیک، پنج اثر در گونه موسیقی کلاسیک، یک اثر در گونه موسیقی کودک و یک اثر در گونه موسیقی ارکسترال تولید شدند.

در بخش آلبوم‌ها نیز مجوز پنج آلبوم موسیقی پاپ، سه آلبوم موسیقی الکترونیک، ۲ آلبوم موسیقی سنتی و ۲ آلبوم موسیقی نواحی در مردادماه امسال صادر شده است.