نمایش " انسان/ اسب- پنجاه/ پنجاه" نوشته ی مشترکِ هاله مشتاقی نیا و مرتضی اسماعیل کاشی و به کارگردانی اسماعیل کاشی که با استقبال تماشاگران همراه بود دوباره به صحنه می رود.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی تماشاخانه شهرزاد: نمایش " انسان/ اسب- پنجاه/ پنجاه" نوشته ی مشترکِ هاله مشتاقی نیا و مرتضی اسماعیل کاشی و به کارگردانی اسماعیل کاشی که با استقبال تماشاگران همراه بود و به اجرای خود در سالن اصلی تالار مولوی در سی و یکم شهریور‌، پایان داد، دوباره به صحنه می رود.

از آن جا که استقبال از "انسان/ اسب، پنجاه/ پنجاه" ادامه داشت و مخاطبانِ پُرشماری خواهان تماشای آن هستند، این بار اجرایی محدود در سالن اصلی شهرزاد خواهد داشت.

بلیت فروشی این نمایش، از امروز، چهارشنبه، دوازدهم مهرماه در سایت تیوال آغاز می شود و این نمایش از بیست و سوم مهر تا پنجم آبان دوباره به صحنه خواهد رفت.

این نمایش حاصل دوره های آموزشی کارگاه های آموزش بازیگری و تئاتر مرتضی اسماعیل کاشی است که با هدف آموزش آکادمیک بازیگری است. در این راستا پس از دوره های طولانی مدتِ تمرین، نمایشی به صحنه می رود.

اجرای " انسان/ اسب - پنجاه/ پنجاه" در پردیس تئاتر شهرزاد

 
در خلاصه ی نمایش چنین آمده است:
درهای ساختمان موزه ای که سال ها پیش اردوگاه مرگ بوده به روی زن و مردِ بازیگری باز می شود. این دو تنها بازماندگانِ آن قربانگاه هستند که از آن جا فرار کرده بودند. ارواحِ کشته شدگان که بازیگرانی بودند با فعالیت های ضدفاشیستی، فراخوانده می شوند و در جهانی وهم‌آلود نمایشی را که مجبور بودند زیرِ شکنجه بازی کنند تا زنده بمانند، دوباره جان می‌گیرد.