فیلم کوتاه «بیست‌ویک هفته بعد» به کارگردانی نسرین محمدپور در دومین حضور جهانی خود، به پنجاه و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم هوف آلمان راه یافت.

چارسو پرس:  به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «بیست و یک هفته بعد» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی نسرین محمدپور در دومین حضور جهانی خود، در پنجاه و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم هوف آلمان به رقابت می‌پردازد.

جشنواره بین‌المللی فیلم هوف به عنوان یکی از جشنواره‌های پیشرو در آلمان، به‌عنوان بستری برای کارگردانان جوان به خوبی تثبیت شده است و پس از جشنواره برلین، به‌طور گسترده‌ای به عنوان عرصه مهمی برای کشف استعدادهای جدید در نظر گرفته می‌شود. در پنجاه و هفتمین دوره این جشنواره، ۵۰ فیلم کوتاه داستانی از سراسر دنیا حضور دارند که فیلم کوتاه «بیست و یک هفته بعد» تنها فیلم کوتاه ایرانی حاضر در این جشنواره است.

پنجاه و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم هوف آلمان از ۲ تا ۷ آبان ماه مصادف با ۲۴ تا ۲۹ اکتبر ۲۰۲۳ در حال برگزاری است و فیلم‌ها در حال اکران هستند. پس از اتمام جشنواره، تعدادی از فیلم‌ها پس از اکران در این جشنواره از طریق یک پلتفرم، به مدت یک هفته یعنی تا ۵ نوامبر به صورت آنلاین در دسترس خواهند بود.

عرضه و پخش جهانی فیلم کوتاه «بیست و یک هفته بعد» بر عهده شرکت هفت چشمه SEVEN SPRINGS PICTURES به مدیریت میلاد خسروی است.

بنفشه ریاضی، لیلا حسین زاده، سودابه بهرامی نژاد و پریسا عسگری بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند.

عوامل فیلم کوتاه «بیست و یک هفته بعد» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، مدیر تولید: دیاکو خاکی، صدابردار: ایرج نوروزی، طراح صحنه: رضا محمدپور، طراح لباس: عاطفه صالحی، تدوین: عماد خدابخش، دستیار تدوین: مرتضی سوری، صداگذار: زهره علی اکبری، دستیار کارگردان: محمد علی نعمت الهی و متین خیبلی، اصلاح رنگ و نور و جلوه‌های ویژه بصری: مهران جبلی منشی صحنه: ریحانه فلاح، برنامه ریز: محمد علی نعمت الهی، دستیاران تصویر: معین نجاری، امیر غیور، نیما طرابی و حمید دایی جانی، مسئول دوربین: مهدی فشمی، طراح گریم: سولماز آقاجانی، دستیار گریم: نسیم محمدپور، دستیار لباس: فهیمه تقوی، دستیار صدا: متین شیخ نصر الهی دستیاران صحنه: حسن چرخی و آرین کبیر، مدیر تدارکات: علی اشتری، دستیار تدارکات: حامد لرستانی و سعید جمال‌الدین، عکاس: محمد نظری، ساخت تریلر: امید میرزایی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، تهیه‌کننده: نسرین محمدپور.