ساخت موسیقی فیلم کوتاه «منحط» به کارگردانی محمدرضا سروستانی آغاز شد.

چارسو پرس: محمدرضا سروستانی کارگردان و بازیگر درباره فیلم جدید خود گفت: فیلم کوتاه «منحط» به تهیه کنندگی صدرا صحیفی در مراحل نهایی قرار دارد و به مرحله ساخت موسیقی رسیده است. فرید حامدی آهنگسازی موسیقی این فیلم را بر عهده گرفته است.

کارگردان فیلم کوتاه «منحط» در ادامه بیان کرد: پیش تولید این فیلم کوتاه از سال گذشته آغاز و فیلمبرداری آن به مدت ۱۱ روز در تیر ماه انجام شد.

وی افزود: من سال‌ها به موضوع این فیلم فکر کردم و چندین بار با افرادی که مورد تعرض قرار گرفته بودند، صحبت کردم در نتیجه مدتی را به تحقیق و بررسی درباره عوارض و مشکلات بعد از این اتفاق اختصاص دادم.

این بازیگر در ادامه تاکید کرد: متاسفانه چنین فردی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و این موضوع جامعه را هم درگیر خواهد کرد. این اتفاق در سراسر دنیا وجود دارد و در هر رده سنی و با هر جنسیتی رخ می‌دهد.

این کارگردان مطرح کرد: هدف اصلی من اطلاع رسانی در این زمینه است و امیدواریم بتوانیم قدم کوچکی برای آگاهی سازی همه سنین انجام دهیم.

وی عنوان کرد: تدوین این فیلم کوتاه توسط عماد خدابخش انجام شده است که تدوین آن ۶ ماه زمان برد. همچنین این فیلم کوتاه ۳۰ دقیقه است. بازیگران این فیلم کوتاه بهزاد خلج، نیلوفر کوخانی، حسین دالمن، نیوشا آخشی، نعیم بختیاری، زهیر جعفری، یاشار صیامی و … هستند.