سی و یکمین جشنواره معتبر هنر فیلمبرداری کمراایمج در کشور لهستان دو فیلم داستانی و یک مستند را در برنامه نمایش خود قرار داد.

چارسو پرس: فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند و مدیریت فیلمبرداری ادیب سبحانی در کنار فیلم «جنگ جهانی سوم» به نویسندگی و تهیه کنندگی هومن سیدی و مدیریت فیلمبرداری پیمان شادمانفر در بخش «سینمای معاصر جهان» سی و یکمین دوره جشنواره «کمرا ایمیج» به نمایش گذاشته می‌شوند. 

همچنین مستند «شوهر ایران خانم» به کارگردانی مرجان خسروی بالدی و فیلم‌برداری مهدی آزادی به نیز در بخش نمایش ویژه آثار مستند جشنواره کمراایمیج راه یافت.

جشنواره بین الملی کمرا ایمِیج به عنوان مهم‌ترین رویداد سینمای جهان در عرصه فیلمبرداری شناخته می شود و جدیدترین دوره آن امسال در شهر تورون لهستان و از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ نوامبر (۲۰ تا ۲۷ آبان ) برگزار می‌شود.

در بخش مسابقه اصلی جشنواره کمراایمج ۲۰۲۳ امسال فیلمهایی چون «قاتلان ماه کامل» ساخته «مارتین اسکورسیزی» و فیلمبرداری «رودریگو پیترو»، «El Conde» به کارگردانی «پابلو لارین» و فیلمبرداری «ادوارد لاچمن»، «فراری» ساخته «مایکل مان» با فیلمبرداری «اریک مسرشمیت»، «ماسترو» ساخته «بردلی کوپر» با فیلمبرداری «متیو لیباتیک»، «ناپلئون» به کارگردانی «ریدلی اسکات» و فیلمبرداری «داریوژ ولسکی» برای دریافت جایزه قورباغه طلایی این رویداد سینمایی رقابت می‌کنند.