جیم کری بازیگر فیلم «کاج‌های همیشه سبز و تابستانی که رنگ می‌بازد» دیوید رابرت میچل می‌شود.

چارسو پرس: به نقل از ورلد آف ریل، اوایل این هفته اعلام شد دیوید رابرت میچل در حال ساخت دنباله‌ای برای فیلم ترسناک سال ۲۰۱۵ خود یعنی «دنبال می‌کند» است. با این حال به نظر می‌رسد او در حال کار روی فیلم دیگری هم باشد.

فیلم «کاج‌های همیشه سبز و تابستانی که رنگ می‌بازد» پروژه دیگر میچل است که از آن به عنوان پروژه‌ای فعال یاد شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردی میانسال در یک کمپ در رقابت با دیگر حاضران قرار می‌گیرد و در حالی که برای یافتن گنج پنهان در جنگل می‌روند، بهترین دوستش ناپدید می‌شود. پس از یافتن او که در جنگل پنهان شده بود، ۲ مرد برای یافتن جانوری مرموز می‌روند و امیدوارند آنها را به سمت گنج ببرد. در همین حال گزارشگری در حال تهیه گزارش از این جستجو است و او کسی نیست جز جیم کری که گفته می‌شود به فیلم پیوسته است.

کری از فیلم «جنایات شیطانی» سال ۲۰۱۸ در فیلم دیگری در نقش اصلی ظاهر نشده است. در واقع «درخشش ابدی یک ذهن پاک» سال ۲۰۰۴ آخرین فیلم بزرگ وی بود.

کری در دهه ۱۹۹۰ در فیلم‌های به یادماندنی ظاهر شد که «ماسک»، «آیس ونچورا»، «احمق و احمق‌تر» از جمله فیلم‌های موفق کمدی و «مردی روی ماه»، «نمایش ترومن»، «پسر کابلی» و «درخشش ابدی یک ذهن پاک» از فیلم‌های جدی موفق وی بودند.

میچل که در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ از اعضای هیات داوران بخش هفته منتقدان بین‌المللی بود، هنوز فیلم «زیر دریاچه نقره‌ای» ۲۰۱۸ را اکران نکرده است. او ۳ پروژه برای آینده دارد که شامل «کاج‌های همیشه سبز و تابستانی که رنگ می‌بازد»، «آنها دنبال می‌کنند» و «خیابان گل‌ها» است.