نمایش سیندرلا به کارگردانی مریم کاظمی که با استقبال گسترده خانواده ها در تالار هنر روی صحنه است تا 26 آبان به اجرای خود ادامه می دهد.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر مستقل، نمایش موزیکال "سیندرلا" به کارگردانی مریم کاظمی با یک هفته تمدید تا 26 آبان در تالار هنر به اجرای خود ادامه می دهد.

این نمایش که با استقبال و حمایت تماشاگران علاقه مند، از 21 مهر ماه 1402 برای دومین بار، ساعت 19 در تالار هنر روی صحنه رفته تا 26 آبان میزبان مخاطبان خواهد بود و پس از آن دیگر تمدید نخواهد شد.

نمایش موزیکال سیندرلا نوشته دیوید وود که با ترجمه حسین فدایی حسین توسط مریم کاظمی کارگردانی شده ، با حضور بازیگران شناخته شده تئاتر و تئاتر کودک و عروسکی و اعضای گروه تئاتر مستقل همچون علی فروتن، حمید گلی، هومن رهنمون، پریسا فلاح زاده، عرفان میدانلو، نازنین صفا، مهراد زمانی، نسیم امیر خسرو، شادی ‌کارآیین، نرگس صفامنش، سعید تاجیک، فربد تجویدی، بهرنگ رهنمون و علیرضا عموزاد اجرا شد.

در این اجرا 17 هنرجوی نوجوان گروه تئاتر مستقل به ایفای نقش پرداختند که شامل فرشته های نوجوان(دختر خانم ها) کیانا کریمی، مهدیس افتخاری، حنانه کامیابی، آذین معتمدی، فریماه کیهانی‌تبار، ملینا عباسی، سوفیا باقری، آرمیتا قلمی، آریانا حسنی، آتوسا فروزان و (آقا پسرها) صدرا خرسند ، مهدیار موسوی، آریا نوائیه، امیرسام مشیری‌مهر، علی جعفرزاده، طاها بصیری و سروش پوریا‌مهر می شدند.

فروش روزهای جدید این نمایش از ساعت 12 روز سه شنبه 15 آبان در سایت تیوال به نشانی https://tiw.al/DjL4 در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

شماره تلفن های گروه تئاتر مستقل نیز برای هماهنگی و رزرو ۰۹۰۵۱۱۱۶۶۹۲ و ۰۹۱۹۰۷۷۶۰۹۸ اعلام شده اند.