کیانوش عیاری کارگردان با تمجید از فیلم «جنگل پرتقال» ابراز امیدواری کرد که این فیلم زیر چرخ دنده‌های سینمای خنده آمیز گم نشود.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی فیلم، همزمان با اکران فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی  کیانوش عیاری کارگردان سینمای ایران درباره این فیلم سینمایی یادداشتی را منتشر کرد.  

 عیاری در این مطلب که آن را در صفحه شخصی خود منتشر کرده نوشته است: «آرمان خوانساریان کارگردان صادقی نیست! زیرا وانمود می‌کند جوانی سی و یک ساله است، در حالی که فیلم خیلی خوب و دانای «جنگل پرتقال» را باید یک کارگردان پنجاه شصت ساله و البته دانا و خوش قریحه ساخته باشد.  

مقصود از این شوخی بی‌مزه این است که این فیلم دیدنیِ چندسال اخیر سینمای ایران را حتما ببینید؛ فیلمی که کارگردانی ناب و بی‌ادعای آن با فیلمنامه‌ایی گیرا و پُرمغز، اثری یگانه را به سینمای ایران اهدا کرده است.  

امید که این فیلم هم، زیر چرخ دنده‌های سینمای خنده آمیز گم نشود. از این رو به مردم - به ویژه علاقمندان سینما و مخاطبین باسواد - حتما توصیه می‌کنم و باز هم تکرار می‌کنم که این فیلمِ به شدت دانا را ببینند.  

 

واکنش کیانوش عیاری به یک فیلم روی پرده

 

با خرید یک بلیت شصت هزار تومانی بابت تماشای این فیلم، میلیون‌ها تومان لذت ببرید.

آقای آرمان خوانساریان سی و یک یا پنجاه شصت ساله! فیلم‌تان یک اعجاز نایاب را در سینمای ایران دارد و آن، حس و حال گرمی است که به تماشاگرِ یخ‌زده این دوران منتقل می‌کند.

کیانوش عیاری / ۱۷ آبان ۱۴۰۲»

عیاری به تازگی جدیدترین فیلمش را با نام «ویلای ساحلی» آماده اکران کرده و قرار است این فیلم به زودی در سینماها نمایش داده شود. «ویلای ساحلی» با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی و ریما رامین‌فر بیشتر به عنوان یک فیلم کمدی معرفی شده ولی دست‌اندرکارانش آن را یک کمدی صرف نمی‌دانند.

اکران این فیلم به تهیه‌کنندگی رضا رخشان و پخش توسط دفتر فیلمیران، طبق خبرهای رسمی منتشر شده، از آذرماه در سینماهای کشور آغاز می‌شود.