آل پاچینو در جدیدترین فعالیت سینمایی خود به تیم بازیگران فیلم سینمایی «در دستان دانته» به کارگردانی جولیان اشنابل پیوسته است.

چارسو پرس: آل پاچینو به تازگی به جمع این بازیگران فیلم «در دستان دانته» (In the Hands of Dante) ساخته جولیان اشنابل که در رم در حال فیلمبرداری است، پیوشته است. در این فیلم اسکار آیزاک، گال گدوت، جیسون موموآ، جان مالکوویچ و جرارد باتلر ایفای نقش می‌کنند.

ورایتی گزارش داده که آل پاچینو به جمع بازیگران فیلم «در دستان دانته» (In the Hands of Dante) ساخته جولیان اشنابل اضافه شده است. آخرین باری که پاچینو 83 ساله را روی پرده سینما دیدیم سال 2021 برای فیلم «خانه گوچی» ساخته ریدلی اسکات بود. این بازیگر افسانه‌ای هنوز در حال بازی در فیلم‌ها است و این عالی است.

اشنابل 72 ساله یکی از فیلمسازان دهه 1980 است که کارگردانی تحسین شده فیلم‌های «لباس غواصی و پروانه» و «پیش از آغاز شب» را در کارنامه هنری‌اش دارد. اشنابل بعد از فیلم زندگینامه‌ای تحسین شده ون گوگ به نام «بر دروازه ابدیت» در سال 2018 فیلمی را کارگردانی نکرده است.

فیلم «در دستان دانته» بر اساس رمان تاریخی نیک توشس، به همین نام ساخته می‌شود. این فیلم دو داستان را روایت می‌کند که در جهان‌های موازی اتفاق می‌افتد، یکی در قرن هجدهم و دیگری در قرن بیست و یکم. اشنابل بیش از یک دهه است که روی این فیلم کار می کند.