مراسم افتتاحیه نمایش ˝کامنت˝ به کارگردانی یوسف باپیری شامگاه شنبه 15 فروردین‌ماه با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.

 

سایت خبری تئاتر: شامگاه گذشته مراسم افتتاحیه نمایش "کامنت" به کارگردانی یوسف باپیری با حضور برخی از دوستداران تئا‌تر در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.

در این مراسم طبق روال همیشگی با اجرای مسعود فروتن آغاز شد. ابتدا باپیری پیرامون نمایش "کامنت" صحبتی کوتاه داشت و ضمن تشکر از مجید سرسنگی به واسطه حمایت از گروه‌های جوان گفت: این نمایش مختصات سالن سمندریان را تغییر داده است. "کامنت" مستلزم آن است که مخاطب با تمرکز اثر را تماشا کند.

در ادامه حسن معجونی به عنوان مهمان ویژه مراسم دعوت شد تا صحبتی با مخاطبان داشته باشد. این بازیگر سینما و تئا‌تر با تبریک سال نو و با اشاره به چند اجرای موفق اخیر از گروه‌های جوان در تماشاخانه ایرانشهر اظهار داشت: این حرکت محترم است و آرزو می‌کنم نمایش "کامنت" نیز همچون اجراهای دیگر موفقیت‌آمیز دنبال شود.

سرسنگی مدیر تماشاخانه ایرانشهر و مدیرعامل خانه هنرمندان نیز دیگر سخنران مراسم بود و گفت: آرزو می‌کنم سال94 سالی سرشار از موفقیت برای تمامی هنرمندان ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشد. توسعه هر هنری مرهون و مدیون تلاش هنرمندان آن است و برای پیشرفت تئا‌تر کشور شرط اول در کنار مدیریت و امکانات و سخت‌افزار‌ها، همدلی و همزبانی و همت هنرمندان تئا‌تر است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران افزود: قطعا بدون همدلی به چنین مهمی دست نخواهیم یافت و توسعه تئا‌تر گذشتن از برخی فاکتورهای شخصی و فکر به موضوعی بزرگ‌تر که همانا تئا‌تر است، می‌باشد.

سرسنگی در ادامه ضمن تشکر از گروه اجرایی نمایش "کامنت" گفت: با توجه به شناخت چند ساله‌ای که از یوسف باپیری دارم و اجرای موفق نمایش‌اش در جشنواره تئاتر فجر، انتخاب این نمایش را در راستای حمایت از گروه‌های جوان دانستیم، نکته جالب توجه این بود که داوران خارجی نیز از تماشای این نمایش متعجب و هیجان‌زده شده بودند.

او در پایان با اشاره به اجراهای موفق گروه‌های جوان در ایرانشهر، گفت: سیاست حمایت از گروه‌های جوان در تماشاخانه ایرانشهر اتفاقی است خوب که در سال 94 این رویه ادامه پیدا می‌کند.

در پایان این مراسم زنگ افتتاح نمایش "کامنت" توسط حسن معجونی نواخته شد.

نمایش "کامنت" به نویسندگی محمد منعم و بهار کاتوزی و کارگردانی یوسف باپیری با بازی نوید محمدزاده، بهرام افشاری، هوتن شکیبا، ستاره پسیانی و بهار کاتوزی در فروردین و اردیبهشت 94 ساعت 21 در سالن استاد سنمدریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

 

 

نمایش «کامنت»

 

 

 

اخبار مرتبط:

آخرین وضعیت جسمی عزت‌الله انتظامی

پژمان جمشیدی و بازی در یک تئاتر

نمایش « فقط به خاطر من» ویژه عکاسان اجرا می شود

زنگ افتتاح «رام کردن زن سرکش» را هما روستا می‌زند

اجرای «سقراط» به نفع هنرمندان مبتلا به سرطان

اردیبهشت تئاتر در پردیس تئاتر خاوران برگزار می شود

۳۴ هنرمند تئا‌تری که از میان ما رفتند