فیلم کوتاه «می‌اندیشی اگرچه نیستی» در ادامه حضور بین‌المللی خود در جشنواره فیلم «حفره دیگری در سر» سانفرانسیسکو اکران خواهد شد.

چارسو پرس: به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «می‌اندیشی اگرچه نیستی» در ژانر علمی تخیلی به‌کارگردانی صلاح‌الدین نوری در بیستمین دوره جشنواره فیلم «حفره دیگری در سر» سانفرانسیسکو (San Francisco Another Hole in the Head Film Festival) شرکت خواهد کرد.

جشنواره فیلم «حفره دیگری در سر» سانفرانسیسکو یک سفر سینمایی به قلمرو سینمای ژانر است و شرایط منحصربه‌فردی برای سینماگران مستقل ژانر فراهم می‌کند. جشنواره امسال از 1 تا 25 دسامبر 2023 در سینمای تاریخی رکسی در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا برگزار می‌شود. این جشنواره به دنبال افق‌های وسیع‌تری از آن چیزیست که تعبیر رایج از «ژانر فیلم» اجازه می‌دهد.

 

«می‌اندیشی اگرچه نیستی» که پیش از این در جشنواره «نوار رنگی» استرالیا و جشنواره فیلم «ریتی و سابینا» رم ایتالیا حضور داشته، همچنین در پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه

«اوتی» هند که از ۱ تا ۳ دسامبر برگزار می‌شود و فیلم‌سازان مستقل را که سعی بر داستان‌گویی متفاوت دارند، گرد هم می‌آورد تا جادوی فیلم‌های کوتاه را به نمایش بگذارد، نیز روی پرده خواهد رفت. تمرکز این جشنواره بر نمایش فیلم‌های کوتاهی است که با شجاعت مرزهای فرم و مفهوم را جابه‌جا می‌کنند و راه‌های متعددی را برای تفسیر و درک باز می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم‌کوتاه «می‌اندیشی‌اگرچه‌نیستی» آمده است: «نوید و فروغ زوج خوشبختی هستند که علی‌رغم اتفاقاتی که موجب جدایی‌شان شده ، راهی غیر معمول را تجربه می‌کنند تا کنار هم بمانند.»

فهرست عوامل ساخت این فیلم کوتاه عبارت‌اند از:

کارگردان: صلاح الدین نوری

تهیه‌کنندگان: حمیدرضا مالک‌زاده، صلاح‌الدین نوری

نویسنده: نوید فرخی

بازیگران: شهریار ربانی، پگاه سعیدی، سلما دلسوزی و حمید پیشقدم

دستیار کارگردان،برنامه ریز و مدیرتولید:حسین خنکا

مدیر فیلم‌برداری: فاتح شافعی

 تدوین‌وساخت‌تیزر و محتوا: مصطفی مولایی

صداگذاری و ترکیب صدا: عرفان یزدی

مدیر صدابرداری: امیرحسین سعیدی

جلوه های بصری و اصلاح رنگ‌ونور:حسن پیله‌ور

مدیر چهره‌پردازی: عاطفه رضایی

طراح صحنه: مریم مجاوری

طراح لباس: عاطفه فلاح

موسیقی: حسین فارس

منشی صحنه: زهرا پویا

عکاس: محیا باران چشمه

لوگو و پوستر: یاسمین یوسفی