فیلم کوتاه «نقره‌ای» به نویسندگی و کارگردانی حمید صابری در فصل جدید جوایز «ایندی فست» امریکا برنده جایزه شایستگی این رویداد شد.

چارسو پرس: فیلم کوتاه «نقره‌ای» با نام بین‌المللی «Silver» در هفتمین حضور جهانی خود، در این رویداد حضور پیدا کرد و حمید صابری نویسنده و کارگردان فیلم، در بخش فیلم کوتاه، جایزه شایستگی(Award of Merit) این دوره را برای ساخت فیلم کوتاه «نقره‌ای» دریافت کرد.

جوایز ایندی‌فست ( The IndieFEST FIlm Awards) که در بین ۱۰۰ رویداد برتر سینمایی فیلم‌کوتاه دنیا قرار دارد، از برترین آثار و عوامل اجرایی آن‌ها در رشته‌های مختلف با هدف بهابخشی به خلق اثر و خلاقیت جاری در آن، تقدیر به عمل می‌آورد.

این رویداد سینمایی در هر فصل برگزیدگان خود را از میان آثار برجسته در حوزه فیلم، تلویزیون، ویدئوگرافی و رسانه‌های جدید می‌شناسد و به آثاری که به معضلات اجتماعی می‌پردازند، نگاه ویژه‌ای دارد.

فیلم «نقره‌ای» که در ژانر اجتماعی ساخته شده است، داستان بازرس خیریه‌ای را روایت می‌کند که برای بررسی وضعیت یکی از درخواست‌دهندگان وارد خانه‌ای شده و درگیر مشکلات خانوادگی آن‌ها می‌شود. رها خدایاری، نازگل شریفی، ندا اسدی، تیام کرمانیان و شیوا اردویی بازیگران «نقره‌ای» هستند.