آل پاچینو، دیگو بونتا و زولو ماریدوئنا در فیلم مهیج «کشتن کاسترو» بازی می‌کنند.

چارسو پرس:  به نقل از هالیوود ریپورتر، «کشتن کاسترو» اولین فیلم ایف ریورا با بازی آل پاچینو، دیگو بونتا و زولو ماریدوئنا ساخته می‌شود. این فیلم درباره وقایع واقعی دوره‌ای است که فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا در سال ۱۹۶۰ به نیویورک رفت و در هارلم ساکن شد.

دیگر بازیگران این فیلم کیکی لین، الکساندر لودویگ، ران لیوینگستون، کندریک سمپسون، نیکول بهاری، لوگان مارشال و تیتوس ولیور هستند.

«کشتن کاسترو» نوشته لئون هندریکس، توماس دی گرزیا و کالین بیتمن، رویدادهای واقعی حضور کاسترو در نیویورک برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان رهبر انقلابی کوبا را دنبال می‌کند.

وقتی کاسترو در هتل اصلی خود با رفتارهای دشمنانه روبه‌رو شد، مالکوم ایکس را ملاقات می‌کند که او را به اقامت در هتل معروف ترزا در هارلم دعوت کرد. یک مامور مخفی تازه کار اف‌بی‌آی که ابتدا مأمور تحقیق درباره مالکوم ایکس بود، ناگهان باارزش‌ترین دارایی اف‌بی‌ای می‌شود تا از حذف کاسترو توسط سیا و مافیای ایتالیا جلوگیری کند.

برد فاینشتاین از کمپانی رومولوس تهیه کننده فیلم گفت: مفتخرم که بخشی از چنین داستان مهمی باشم که بخشی از تاریخی است که تا حد زیادی ناگفته و ناشناخته بود. این هدف ما در کمپانی رومولوس است.

چیزی درباره اینکه نقشی که پاچینو در این فیلم ایفا می‌کند، گفته نشده است.