گزارش آماری تعداد تماشاگران ۴ نمایش اجرا شده در سالن‌های تماشاخانه‌ی‌ ایران‌شهر اعلام شد.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ی ‌ایران‌شهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «اتاقی در هتل»، «معجون السلاطین» و «سیزده بدر» که در نوبت اجرایی آبان و آذر ماه سال جاری در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده‌ی کرمانی‌ به صحنه رفتند، به تفکیک اجراها مشخص شد.

نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» به کارگردانی کیومرث مرادی که از روز نهم مهر ماه در سالن سمندریان با ظرفیت ۲۳۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۷۰، ۱۲۰ و ۲۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۶۹ اجرا تا تاریخ هجدهم آذر ماه و میزبانی از ۱۹۵۸۰ تماشاگر، فروشی معادل ۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داشته است. بازیگر اصلی این نمایش سجاد افشاریان است.

همچنین‌ نمایش «اتاقی در هتل» به کارگردانی مونا فرجاد که از روز هفدهم آبان ماه در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۲۵ اجرا تا تاریخ هفدهم آذر ماه و میزبانی از ۳۲۹۸ تماشاگر فروشی معادل ۳۸۶ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان داشته است.

نمایش «معجون السلاطین» به کارگردانی سعید زارعی که از روز دوازدهم آبان ماه در سالن ناظرزاده‌ی کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۲۰ ، ۱۵۰ و ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۳۰ اجرا تا تاریخ هجدهم آذر ماه و میزبانی از ۳۷۳۷ تماشاگر به فروش ۵۱۴ میلیون و ۳۶۸ هزار تومان دست پیدا کرد.

نمایش «سیزده بدر» به کارگردانی حسین میرزامحمدی که از روز چهاردهم آبان ماه در سالن ناظرزاده‌ی کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت، با ۲۹ اجرا تا تاریخ هجدهم آذر ماه توانست با میزبانی از ۳۳۷۲ تماشاگر به فروش ۳۷۷ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان دست پیدا کند.